@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Boba: Någon som vill köpa Ted Lupin? Skrivet av Miskel: Jag har Bellatrix, Neville, J.K Rowling, Mrs Weasly, Mc Gonagall, Ted Lupin, Cho Chang och många fler! Söker Draco! Jag kan sälja Draco. Hur mycket vill du betala? 5 g?
7 maj, 2012 21:13 |
|
Alfrida
Elev |
Skrivet av Tittio: Skrivet av Alfrida: Det var ju jag som skulle köpa Hermione! Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Tittio: Skrivet av -Patronus-: Ja det kan du Skrivet av Tittio: Skrivet av -Patronus-: Okej 20G då? Kan jag lägga upp? Uppe nu! Jag hittar den inte Oj förlåt jag citerade fel hogwartsforever!!t 7 maj, 2012 21:21 |
|
Sirius_Musta
Elev |
7 maj, 2012 21:24 |
|
Alfrida
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: Ngn som har några Blaise och/eller Ernie att sälja till mig? Jag har 6 blaise och tre Ernie till salu hogwartsforever!!t 7 maj, 2012 21:26 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Alfrida: Skrivet av Sirius_Musta: Ngn som har några Blaise och/eller Ernie att sälja till mig? Jag har 6 blaise och tre Ernie till salu Ja, självklart!
7 maj, 2012 21:26 |
|
Alfrida
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Alfrida: Skrivet av Sirius_Musta: Ngn som har några Blaise och/eller Ernie att sälja till mig? Jag har 6 blaise och tre Ernie till salu Ja, självklart! vet inte riktigt vad tycker du?? hogwartsforever!!t 7 maj, 2012 21:27 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Alfrida: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Alfrida: Skrivet av Sirius_Musta: Ngn som har några Blaise och/eller Ernie att sälja till mig? Jag har 6 blaise och tre Ernie till salu Ja, självklart! vet inte riktigt vad tycker du?? Kanske 4g per styck? Alltså 24 g för Blaise och 12 för Ernie, alltså 36g totalt?
7 maj, 2012 21:30 |
|
Alfrida
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Alfrida: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Alfrida: Skrivet av Sirius_Musta: Ngn som har några Blaise och/eller Ernie att sälja till mig? Jag har 6 blaise och tre Ernie till salu Ja, självklart! vet inte riktigt vad tycker du?? Kanske 4g per styck? Alltså 24 g för Blaise och 12 för Ernie, alltså 36g totalt? Visst hogwartsforever!!t 7 maj, 2012 21:35 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Alfrida: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Alfrida: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Alfrida: Skrivet av Sirius_Musta: Ngn som har några Blaise och/eller Ernie att sälja till mig? Jag har 6 blaise och tre Ernie till salu Ja, självklart! vet inte riktigt vad tycker du?? Kanske 4g per styck? Alltså 24 g för Blaise och 12 för Ernie, alltså 36g totalt? Visst Gör så!
7 maj, 2012 21:36 |
|
Alfrida
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Alfrida: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Alfrida: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Alfrida: Skrivet av Sirius_Musta: Ngn som har några Blaise och/eller Ernie att sälja till mig? Jag har 6 blaise och tre Ernie till salu Ja, självklart! vet inte riktigt vad tycker du?? Kanske 4g per styck? Alltså 24 g för Blaise och 12 för Ernie, alltså 36g totalt? Visst Gör så! Jag har lagt upp nu hogwartsforever!!t 7 maj, 2012 21:39 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen