One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Allizonzki
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Allizonzki: Har apple, men kostar det 29 kr att förbeställa eller kostar albumet 29 kr inkl. förbeställning? Jag tror att det kostar 29 att förbeställa Aa, det är det ju Jag har inte förbeställt, köper nog när den kommer ut i butik ist.
25 aug, 2012 20:33 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Allizonzki: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Allizonzki: Har apple, men kostar det 29 kr att förbeställa eller kostar albumet 29 kr inkl. förbeställning? Jag tror att det kostar 29 att förbeställa Aa, det är det ju Jag har inte förbeställt, köper nog när den kommer ut i butik ist. Aha 25 aug, 2012 21:04 |
|
IamAK
Elev |
var fick du dom två affischerna(eller är det bilder?) som är under den största? 25 aug, 2012 21:38 |
|
M4L13
Elev |
haha, inte min bild xP hitta den på facebook c:
26 aug, 2012 01:29 |
|
Solkatten
Elev |
Gud vad jag hoppas at de ska komma hit i slutet av 2013/början av 2014 ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 aug, 2012 12:39 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av M4L13: haha, inte min bild xP hitta den på facebook c: haha, jaha okej. 26 aug, 2012 12:47 |
|
Pixie
Elev |
26 aug, 2012 12:50 |
|
Allizonzki
Elev |
26 aug, 2012 13:54 |
|
Pixie
Elev |
26 aug, 2012 14:08 |
|
Allizonzki
Elev |
26 aug, 2012 14:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen