Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

1 2 3 ... 664 665 666 ... 1004 1005 1006
Användare Inlägg
Fairydust
Elev

Avatar


UnicornGlow14863

I don't wanna break these chains!

3 feb, 2014 22:03

Borttagen

Avatar


Ancient Wall

4 feb, 2014 00:39

Borttagen

Avatar


Avoid:
potato
Onions in all forms
cocoa
grapes

4 feb, 2014 14:32

Hedwig96
Elev

Avatar

+1


En svensk sitter och äter frukost på ett café. Vid sidan av honom sitter en norrman och tuggar tuggummi. Ouppfostrat inleder norrmannen:
- Äter ni svenskar hela brödet? Svensken låter motvilligt frukosten ligga och svarar:
- Ja, naturligtvis! Norrmannen leker med tuggummit i munnen och säger:
- Det gör inte vi hos oss, i Norge äter vi bara det innersta av brödet. brödkanterna samlas i en container, bearbetas och formas till
croissanter och säljs sedan till Sverige. Norrmannen frågar vidare:
- Äter ni marmelad till brödet också? Svensken svarar lätt irriterad:
- Ja, naturligtvis!
Medan norrmannen nu högljudt tuggar sitt tuggummi, säger han:
- Inte hos oss, i Norge äter vi bara färsk frukt till frukost. Skalen och resterna samlas i en container, bearbetas till marmelad och säljs sedan till Sverige. Nu blir det svenskens tur att fråga:
- Säg mig en sak, har ni sex i Norge? Norrmannen ler och svarar:
- Ja, naturligtvis har vi sex. Svensken lutar sig över bordet och frågar:
- Vad gör ni med kondomerna efter att ni använt dem?
- Vi kastar dem!, svarar norrmannen. Nu börjar svensken le sedan säger han:
- Inte hos oss, i Sverige samlar vi alla använda kondomer i en container, bearbetar dem, smälter dem och säljer dem till Norge som tuggummi.

4 feb, 2014 14:36

Hemliga Ylvali
Elev

Avatar


4 feb, 2014 15:08

Borttagen

Avatar


BizAxACkrO

4 feb, 2014 15:45

Rowena
Elev

Avatar


(Ingenting)

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

4 feb, 2014 17:01

erised_desire
Elev

Avatar


Inget

4 feb, 2014 17:13

Corazon
Elev

Avatar


4 feb, 2014 18:19

JonatanDiggory
Elev

Avatar


tan(t

Airbus

4 feb, 2014 18:53

1 2 3 ... 664 665 666 ... 1004 1005 1006

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Du får inte svara på den här tråden.