One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag satt i bilen när det lades upp, och jag hade EDGE (stavning) som datagrej xD Men jag såg det!
23 aug, 2012 17:30 |
|
M4L13
Elev |
ahahaha, vi hade jättebråttom att se videon, och det fanns ingen data i skolbiblioteket, så vi sprang upp till sexornas våning och fick låna en data där, sen när vi hade kommit in på datan och sett videon så blev vi asarga och värsta besvikna, ahagshgdfjhfsa xd
23 aug, 2012 18:26 |
|
Allizonzki
Elev |
23 aug, 2012 19:09 |
|
M4L13
Elev |
23 aug, 2012 19:21 |
|
Ronald Weasley
Elev |
LWWY är typ på iTunes nu.
EDIT: Det är ju de som har förbeställt den som kan provlussna (I guess, idk exakt).. Vi andra får väl vänta till den släpps worldwide xD #StupidMe 24 aug, 2012 00:55 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: LWWY är typ på iTunes nu. EDIT: Det är ju de som har förbeställt den som kan provlussna (I guess, idk exakt).. Vi andra får väl vänta till den släpps worldwide xD #StupidMe Du är nt den ända som känner så just nu... vill lyssna på den Kärlek till alla! 24 aug, 2012 06:45 |
|
Borttagen
|
FAAAN JAG SOMNADE INNAN
SKITSKITSKIT. 24 aug, 2012 07:18 |
|
Borttagen
|
Jag vill såsåsåsåsååå himla gärna förbeställa den, men mamma tillåter mig inte..!
But wait... I've got a dad... And a stepdad... Oh. LET'S BLACKMAIL DEM SÅ ATT JAG SKA FÅ FÖRBESTÄLLA DEN! *evil laugh* 24 aug, 2012 14:50 |
|
J00KERN
Elev |
24 aug, 2012 15:23 |
|
Hermione.Granger.
Elev |
Älskar dem!! ♥
24 aug, 2012 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen