@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Har varit på Mugglispicknick i Uppsala idag och inte varit inne på Mugglis. VAD HAR JAG MISSAT???
Men Ginny Weasley fyller år idag så GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN 11 aug, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Gör hon?Har varit på Mugglispicknick i Uppsala idag och inte varit inne på Mugglis. VAD HAR JAG MISSAT??? Men Ginny Weasley fyller år idag så GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GRATTIS! Du har missat att jag vill ha godis Kan jag få av dig? 11 aug, 2012 20:33 |
|
Tonks_xD
Elev |
11 aug, 2012 20:35 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Gör hon?Har varit på Mugglispicknick i Uppsala idag och inte varit inne på Mugglis. VAD HAR JAG MISSAT??? Men Ginny Weasley fyller år idag så GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GRATTIS! Du har missat att jag vill ha godis Kan jag få av dig? Har bara mackor. Vet, skulle velat fira henne med ett kapitel men det går inte då jag inte haft tid att skriva idag, men ska skriva på under veckan Pottermässatankar; Sen jag fått reda på att Ida S ska vara med i fanfictiontävlingen, med en fanfiction som hela Mugglis läser och är skitbra.... jag vågar inte ens längre owo Men det är ju fyra vinnare.. Men om jag också vinner kommer alla bara gratulera henne(hej pessimisttänk)... Åh. Men jag sviker mina läsare om jag inte ställer upp.. so well, i guess i do. 11 aug, 2012 20:37
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-11 kl. 20:46
|
|
kinshaw
Elev |
11 aug, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Om du inte gör det blir jag ledsen, så ställ upp vettja Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Gör hon?Har varit på Mugglispicknick i Uppsala idag och inte varit inne på Mugglis. VAD HAR JAG MISSAT??? Men Ginny Weasley fyller år idag så GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GRATTIS! Du har missat att jag vill ha godis Kan jag få av dig? Har bara mackor. Vet, skulle velat fira henne med ett kapitel men det går inte då jag inte haft tid att skriva idag, men ska skriva på under veckan Pottermässatankar; Sen jag fått reda på att Ida S ska vara med i fanfictiontävlingen, med en fanfiction som hela Mugglis läser och är skitbra.... jag vågar inte ens längre owo Men det är ju fyra vinnare.. Men om jag vinner kommer alla bara gratulera henne(hej pessimisttänk)... Åh. Men jag sviker mina läsare om jag inte ställer upp.. so well, i guess i do. 11 aug, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
Someone. Please. Help. Me.
Kan någon skriva i min ff? Jag har skrivit det sista inlägget(med ett kapitel Jag begär inte att ni ska läsa min ff, bara, snälla kan någon kommentera något? Skriv vad som helst, just, please? -----> Min FF <------ 11 aug, 2012 20:52 |
|
Obliviate_
Elev |
därp. väntar på besök.
11 aug, 2012 21:00 |
|
Pixie
Elev |
åh om jag vore en snygg katt kanske jag kunde ha en chans. och, om jag pratar brittiska. fast, eftersom jag heter alice, och han kommer från cheshire såååå jao. dessutom har han ju tatuerat in ett a. meow
11 aug, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag blir avundsjuk på min syster, hon skriver så bra!
11 aug, 2012 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen