@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, vad jobbigt Igår när jag badade badtunna, med Arvid och hans kompis tappade jag bikina toppen Men jag hoppas att det inte såg någonting! Har hänt mig med :o Omg vad pinsamt xD 11 aug, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
Oh gosh, jag har tre alternativa slut till min thg ff, och JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG. D":
11 aug, 2012 19:38 |
|
M4L13
Elev |
11 aug, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
Ska äta nu
11 aug, 2012 19:44 |
|
Allizonzki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Allizonzki: Jag är hungrig.. Kan någon skicka över en kaka? *skickar över kakor till dig * Tack!
11 aug, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Är hel pepp på att publicera min thg ff här sen när den är klar! x] Det enda problemet just nu är alltså att jag måste bestämma mig för vem av dem som ska dö och vem som ska bli vinnaren! ._. xc
11 aug, 2012 19:51 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Allizonzki: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Allizonzki: Jag är hungrig.. Kan någon skicka över en kaka? *skickar över kakor till dig * Tack! DOM SER SJUKT GODA UT OwO Hehe kan jag.. också få några? *le generat*
11 aug, 2012 19:53 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Mitt meddelande knapp lyser även fast jag inte har något meddelande... Eller, måste kolla ännu än gång xD
11 aug, 2012 19:54 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Mitt meddelande knapp lyser även fast jag inte har något meddelande... Eller, måste kolla ännu än gång xD Det är sååå irriterande xD
11 aug, 2012 19:54 |
|
M4L13
Elev |
HSDGBFMKDSJ GAAAAH I FUCKING HATE THE LADY IN BLUE AND THE LADY IN RED IN IB D'':
they scare the fuck outta me.
11 aug, 2012 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen