@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ska brygga trolldrycker på PM
11 aug, 2012 18:47 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Åh, all den här information om utbytesstudent verkar så krångligt. xD Men samtidigt otroligt roligt. ♥ Ska du åka? Med vilka i så fall? Haha, ingen aning. Ja eller hur, längtar verkligen till jag får åka! Dock har jag ju inte skickat in nåt än, men men... Varför just andra året? Jag vill också åka andra året men jag vill mycket hellre vara senior än junior, fatta senior prom! GAAAH Eftersom jag just nu ska gå ett år på Introduktionsprogrammet först så jag vill gärna gå ett år på gymnasiet först och dessutom hinner jag ju mogna lite mer om du fattar, haha. Dessutom är jag inte helt 100 på om jag skulle klara vara utan min familj i ett år... till och med utomlands. Jag måste ha mycket tid till att fundera över det här. Det går väldigt upp och ner just nu. Ena dagen är jag sjukt pepp på att åka men ena så vill jag inget annat än att bara stanna hemma. Visserligen så förstår jag folk som pratar engelska rätt bra men... det kommer bli otroligt svårt i skolan? O.o Särskilt i matte och allt. x'D Men man går ju där för att lära sig. :s Dessutom vill jag grymt gärna lära mig engelska flytande. Funderar också på vilket land. USA eller Storbritannien? Skulle vara sjukt kul med Storbritannien men ja... som sagt har jag mycket att fundera över. xD Dessutom måste jag hinna få ihop pengar etc. Jo jag förstår precis, känner nästan likadant. Fast jag tror att man får det så sjuuukt kul att man inte tänker så jättemycket på familjen, alltså det är ju såklart att man kommer att sakna dem men det är ju trots allt bara ett år och man kan ha video samtal och prata i telefon m.m. Jag har inte så väldigt svårt för engelska så jag tror att just jag klarar mig rätt bra där borta, jag vet ju inte hur bra du är men man lär sig engelska VÄLDIGT fort bara man är där borta, det är ju inte direkt så att man kan prata svenska med dem Jag tror man börjar prata det nästan flytande på typ bara några månader. Ja, min mamma sa att hon började drömma på engelska efter bara någon månad
11 aug, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
Det hemskaste slutet på en bok? Att huvudpersonen vaknar upp och har drömt alltihop.
11 aug, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
nu ska jag baka..... CHOKLADBOLLAR!!!!
11 aug, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men vad gott, skicka hit några? :3nu ska jag baka..... CHOKLADBOLLAR!!!! 11 aug, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men vad gott, skicka hit några? :3 nu ska jag baka..... CHOKLADBOLLAR!!!! sureee, kommer några på posten på onsdag 11 aug, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh vad gott ♥nu ska jag baka..... CHOKLADBOLLAR!!!! Skicka till mig! 11 aug, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Låter utmärkt. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men vad gott, skicka hit några? :3 nu ska jag baka..... CHOKLADBOLLAR!!!! sureee, kommer några på posten på onsdag 11 aug, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Igår när jag badade badtunna, med Arvid och hans kompis tappade jag bikina toppen
Men jag hoppas att det inte såg någonting! 11 aug, 2012 19:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, vad jobbigt Igår när jag badade badtunna, med Arvid och hans kompis tappade jag bikina toppen Men jag hoppas att det inte såg någonting! Har hänt mig med :o 11 aug, 2012 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen