Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6633 6634 6635 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag ska brygga trolldrycker på PM

11 aug, 2012 18:47

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Solkatten:
Åh, all den här information om utbytesstudent verkar så krångligt. xD Men samtidigt otroligt roligt. ♥

Ska du åka? Med vilka i så fall?

Haha, ingen aning. Men det hade varit grymt kul. Funderar bara än så länge. Har inte ens nämnt något till mina föräldrar, haha. Men om jag skulle göra det så skulle det i så fall vara under mitt andra år på gymnasiet.

Ja eller hur, längtar verkligen till jag får åka! Dock har jag ju inte skickat in nåt än, men men... Varför just andra året? Jag vill också åka andra året men jag vill mycket hellre vara senior än junior, fatta senior prom! GAAAH

Eftersom jag just nu ska gå ett år på Introduktionsprogrammet först så jag vill gärna gå ett år på gymnasiet först och dessutom hinner jag ju mogna lite mer om du fattar, haha. Dessutom är jag inte helt 100 på om jag skulle klara vara utan min familj i ett år... till och med utomlands. Jag måste ha mycket tid till att fundera över det här. Det går väldigt upp och ner just nu. Ena dagen är jag sjukt pepp på att åka men ena så vill jag inget annat än att bara stanna hemma. Visserligen så förstår jag folk som pratar engelska rätt bra men... det kommer bli otroligt svårt i skolan? O.o Särskilt i matte och allt. x'D Men man går ju där för att lära sig. :s Dessutom vill jag grymt gärna lära mig engelska flytande. Funderar också på vilket land. USA eller Storbritannien? Skulle vara sjukt kul med Storbritannien men ja... som sagt har jag mycket att fundera över. xD Dessutom måste jag hinna få ihop pengar etc. Haha, babblar bara på nu. :'3

Jo jag förstår precis, känner nästan likadant. Fast jag tror att man får det så sjuuukt kul att man inte tänker så jättemycket på familjen, alltså det är ju såklart att man kommer att sakna dem men det är ju trots allt bara ett år och man kan ha video samtal och prata i telefon m.m. Jag har inte så väldigt svårt för engelska så jag tror att just jag klarar mig rätt bra där borta, jag vet ju inte hur bra du är men man lär sig engelska VÄLDIGT fort bara man är där borta, det är ju inte direkt så att man kan prata svenska med dem Jag känner mig mest dragen till USA, faktiskt så vet jag inte riktigt varför men det känns ju så långt bort och dessutom är det varmt och härligt och ingen snööö, hata snö.. jag har ju funderat ett tag på det här nu, typ ett eller två år, så jag har ju fått ihop massor av pengar men jag behöver bara betala halva så just det är inget problem för mig. Det jobbiga som jag känner är att man verkligen måste klara sig själv, jag har aldrig varit utomlands utan mina föräldrar plus att jag är väldigt blyg och har svårt att prata med främmande personer... Men jag tror nog att det kommer gå bra

Jag tror man börjar prata det nästan flytande på typ bara några månader. USA lockar mig inte särskilt mycket. Visst hade det varit roligt med prom, thanksgiving, black friday och allt det där men... jag har hört att vädret i London är rätt lik det i Sverige och det gillar jag. Bara att det regnar otroligt mycket, hehe. Men dessutom är Storbritannien rätt först när det gäller musik och allt det där så att få gå på en hel del konserter hade inte varit fel. xD Dessutom älskar jag den brittiska accent. ♥ Jag undrar om man får välja stad? Det finns en massa platser i London jag skulle vilja besöka. ^_^

Ja, min mamma sa att hon började drömma på engelska efter bara någon månad Jag älskar hur USA alltid överdriver under alla holidays och sånt, så det ser jag extra fram emot. Sveriges väder är en sak som jag verkligen inte tycker om, det är alldeles för kallt, det är liksom aldrig så där stekande hett som det är i vissa delstater, typ Florida och LA. Dessutom finns där ingen snö Tja det beror väl på vilken sorts musik man lyssnar på, i och för sig så kommer mitt favorit band från England men i alla fall... Brittiska accenter är underbara ♥ det är ett bra skäl till att åka dit Jag har bara kollat på USA, och med STS och Explorius (det är bara de jag tittat på) kan man i alla fall få välja delstat så jag antar att man får välja stad i England också. London är helt undebar! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

11 aug, 2012 18:51

Borttagen

Avatar


Det hemskaste slutet på en bok? Att huvudpersonen vaknar upp och har drömt alltihop.

11 aug, 2012 18:55

Borttagen

Avatar


nu ska jag baka..... CHOKLADBOLLAR!!!! DET GODASTE SOM FINNS ♥

11 aug, 2012 19:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
nu ska jag baka..... CHOKLADBOLLAR!!!! DET GODASTE SOM FINNS ♥
Men vad gott, skicka hit några? :3

11 aug, 2012 19:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
nu ska jag baka..... CHOKLADBOLLAR!!!! DET GODASTE SOM FINNS ♥
Men vad gott, skicka hit några? :3



sureee, kommer några på posten på onsdag

11 aug, 2012 19:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
nu ska jag baka..... CHOKLADBOLLAR!!!! DET GODASTE SOM FINNS ♥
Åh vad gott ♥

Skicka till mig!

11 aug, 2012 19:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
nu ska jag baka..... CHOKLADBOLLAR!!!! DET GODASTE SOM FINNS ♥
Men vad gott, skicka hit några? :3



sureee, kommer några på posten på onsdag
Låter utmärkt.

11 aug, 2012 19:17

Borttagen

Avatar


Igår när jag badade badtunna, med Arvid och hans kompis tappade jag bikina toppen
Men jag hoppas att det inte såg någonting!

11 aug, 2012 19:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Igår när jag badade badtunna, med Arvid och hans kompis tappade jag bikina toppen
Men jag hoppas att det inte såg någonting!
Åh, vad jobbigt
Har hänt mig med :o

11 aug, 2012 19:29

1 2 3 ... 6633 6634 6635 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.