@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
11 aug, 2012 18:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
Trezzan för att man kan välja det på fanficton.net men då tkr jag inte man skall skriva såna kommentarer heller -.-
![]()
11 aug, 2012 18:27 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Trezzan för att man kan välja det på fanficton.net men då tkr jag inte man skall skriva såna kommentarer heller -.- Aha, trodde du menade här på mugglis så blev lite förvirrad. Men visst det är jävligt ******* att skriva så, man lägger kanske ner flera timmar på att komma på något, skriva om kapitlet osv, då vill man ju få bra feedback.
11 aug, 2012 18:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Trezzan: hahaha nej här på mugglis hade jag kunnat svara ^^Skrivet av Cara Riddle: Trezzan för att man kan välja det på fanficton.net men då tkr jag inte man skall skriva såna kommentarer heller -.- Aha, trodde du menade här på mugglis så blev lite förvirrad. Men visst det är jävligt ******* att skriva så, man lägger kanske ner flera timmar på att komma på något, skriva om kapitlet osv, då vill man ju få bra feedback. ja men lr hur!! om hon inte är nöjd med den kan hon ju sluta läsa den då!! ![]()
11 aug, 2012 18:34 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: hahaha nej här på mugglis hade jag kunnat svara ^^Skrivet av Cara Riddle: Trezzan för att man kan välja det på fanficton.net men då tkr jag inte man skall skriva såna kommentarer heller -.- Aha, trodde du menade här på mugglis så blev lite förvirrad. Men visst det är jävligt ******* att skriva så, man lägger kanske ner flera timmar på att komma på något, skriva om kapitlet osv, då vill man ju få bra feedback. ja men lr hur!! om hon inte är nöjd med den kan hon ju sluta läsa den då!! Helt rätt. :o
11 aug, 2012 18:35 |
|
M4L13
Elev |
sitter och kollar på Ib av pewdiepie och av nån anledning så skrämmer det skiten ur mig :C
men det är roligt ahahsgbfhgbnm
11 aug, 2012 18:37 |
|
Hermia
Elev |
Älskade vad som stod på listan över mina mail på gmail där det står hur många mail man har
1-25 av många Inte ens gmail orkade läsa mina olästa mail Once a MADling, always a MADling 11 aug, 2012 18:37 |
|
M4L13
Elev |
sitter helt oskyldigt och fortsätter kolla på Ib och äter på min mat och plötsligt så hoppar en tavla i spelet ut ur ramen och börjar stalka Ib och malie skriker ashögt så pappa nästan får hjärtattack och nu kommer jag aldrig kunna kolla på MonaLisa igen utan att tänka på det ;______________________;
11 aug, 2012 18:44 |
|
baramin
Elev |
Har fått ett mystiskt sms från en mystisk man i Tranås. "Dom var jättefina och goda kommer vilja ha mera" Bra, Mystiska Mannen Från Tranås!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 11 aug, 2012 18:46
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-11 kl. 18:52
|
|
Cara Riddle
Elev |
11 aug, 2012 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen