@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Åh, all den här information om utbytesstudent verkar så krångligt. xD Men samtidigt otroligt roligt. ♥ Ska du åka? Med vilka i så fall? Haha, ingen aning. Ja eller hur, längtar verkligen till jag får åka! Dock har jag ju inte skickat in nåt än, men men... Varför just andra året? Jag vill också åka andra året men jag vill mycket hellre vara senior än junior, fatta senior prom! GAAAH Eftersom jag just nu ska gå ett år på Introduktionsprogrammet först så jag vill gärna gå ett år på gymnasiet först och dessutom hinner jag ju mogna lite mer om du fattar, haha. Dessutom är jag inte helt 100 på om jag skulle klara vara utan min familj i ett år... till och med utomlands. Jag måste ha mycket tid till att fundera över det här. Det går väldigt upp och ner just nu. Ena dagen är jag sjukt pepp på att åka men ena så vill jag inget annat än att bara stanna hemma. Visserligen så förstår jag folk som pratar engelska rätt bra men... det kommer bli otroligt svårt i skolan? O.o Särskilt i matte och allt. x'D Men man går ju där för att lära sig. :s Dessutom vill jag grymt gärna lära mig engelska flytande. Funderar också på vilket land. USA eller Storbritannien? Skulle vara sjukt kul med Storbritannien men ja... som sagt har jag mycket att fundera över. xD Dessutom måste jag hinna få ihop pengar etc. Jo jag förstår precis, känner nästan likadant. Fast jag tror att man får det så sjuuukt kul att man inte tänker så jättemycket på familjen, alltså det är ju såklart att man kommer att sakna dem men det är ju trots allt bara ett år och man kan ha video samtal och prata i telefon m.m. Jag har inte så väldigt svårt för engelska så jag tror att just jag klarar mig rätt bra där borta, jag vet ju inte hur bra du är men man lär sig engelska VÄLDIGT fort bara man är där borta, det är ju inte direkt så att man kan prata svenska med dem Jag tror man börjar prata det nästan flytande på typ bara några månader. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 aug, 2012 17:24 |
|
Freja
Elev |
Jag och lillsyrran har gjort en dörrbarrikaderar-uppfinning!
Nu kan inte pappa komma in och be oss att följa med alla vuxna på promenad, yes Everything is Dramione and nothing hurts. 11 aug, 2012 17:32 |
|
Lunah~
Elev |
11 aug, 2012 17:47 |
|
Borttagen
|
Någon som vill duella
11 aug, 2012 17:49 |
|
t i l d a
Elev |
11 aug, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
Jagvillhaenmassaäggnudlarnu.
11 aug, 2012 17:52 |
|
M4L13
Elev |
jävla skitdag .___. det enda positiva var att jag hitta en minigrode ute och den var såååå sööt ♥ c:
11 aug, 2012 18:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag blir lite irriterad när man får såna här kommentarer på sina fic...
längre kap och mer söt het ,tack c: ska det inte föreställa en kärleks historia? bäst för dig den slutar lyckligt D: Man kan inte skriva kapitel på 5 miljoner sidor för då orkar ingen läsa och jag tycker att det är lagom när varje kapitel är mellan 1-2 sidor! och jag kan ju inte skriva en historia där de pussas hela tiden, man måste göra den realistisk och följa deras liv runt omkring! och vadå bäst för mig? om jag vill att den skall sluta olyckligt så får jag väl låta den göra det lr!! men det som störde mig mest var att jag inte kunde svara på kommentaren -.- ![]()
11 aug, 2012 18:22 |
|
Trezzan
Elev |
Jag tycker att ni ska anteckna detta för, jag lyssnar på ghettomusik, sepe som jag är och letar i hela huset efter min medicin :3
Skrivet av Cara Riddle: Jag blir lite irriterad när man får såna här kommentarer på sina fic... längre kap och mer söt het ,tack c: ska det inte föreställa en kärleks historia? bäst för dig den slutar lyckligt D: Man kan inte skriva kapitel på 5 miljoner sidor för då orkar ingen läsa och jag tycker att det är lagom när varje kapitel är mellan 1-2 sidor! och jag kan ju inte skriva en historia där de pussas hela tiden, man måste göra den realistisk och följa deras liv runt omkring! och vadå bäst för mig? om jag vill att den skall sluta olyckligt så får jag väl låta den göra det lr!! men det som störde mig mest var att jag inte kunde svara på kommentaren -.- Varför kunde du inte svara på kommentaren? :| Såna människor är bara ******** jag svär mycket..
11 aug, 2012 18:25 |
|
Dramione99
Elev |
Jag känner mig riktigt hemsk .... iaf just nu...
11 aug, 2012 18:26 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen