@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Haha! Trodde att det stod "Välj ålder på sniglar du vill dejta" på dejtingreklamen här på mugglis
Everything is Dramione and nothing hurts. 11 aug, 2012 14:09 |
|
LolFeelings
Elev |
11 aug, 2012 14:19 |
|
M4L13
Elev |
11 aug, 2012 14:50 |
|
Kedjebrev
Elev |
Åh är så glad. En som följer mig på twitter (som jag också följer) skrev "synd att vi inte bor i samma stad♥" och det gjorde mig så himla glad att det inte är sant! Precis vad jag behövde ♥
http://Kaosregn.blogg.se
11 aug, 2012 15:30 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av scarhead: Visste ni att jag har druckit ur samma Starbuck-dricka som HarryFreakingPotter och si_tonks yeah ja det visste jag ^_^
11 aug, 2012 16:09 |
|
Obliviate_
Elev |
Soo.. Jag överlevde skogsäventyret. Många fler myggbett, lite fler mentala rivsår och mycket frisk luft.
Som en vanlig dag med släkten med andra ord. 11 aug, 2012 16:11 |
|
PerfectFreak
Elev |
Är jag störd om jag längtar lite grann till skolan, hur mycket jag än hatar det?
I miss having something to do..
11 aug, 2012 16:21 |
|
scarhead
Lärare |
Sitter och ritar en bild till fanart-tävlingen
ja det vill säga om det blir något bra jag har suttit och ritat och suddat och ugh så jag skakar 11 aug, 2012 16:22 |
|
Kintsugi
Prefekt |
JAG ÄLSKAR LIVET!!!
ALLT HAR FALLIT PÅ PLATS! DET FINNS SÅ SJUKT MÅNGA MÖJLIGHETER FÖR HÖST, VINTER, VÅR! JAG HAR FUNNIT SÅ MÅNGA NYA MÄNNISKOR SOM INSPIRERAR MIG! JAG HAR SHOPPAT LITE BAS-KLÄDER SOM ÅTERSPEGLAR EN KLÄDSTIL JAG EGENTLIGEN INTE HAFT MEN ÄNTLIGEN FUNNIT - JAG TRIVS SÅ SJUKT BRA MED ALLT! WOHOHOHOHOOOOO! Det är helt sjukt att jag äntligen funnit mig en klädstil som känns bekväm, varm, sval, snygg, avslappnad, somrig, rockig, sportig - allt beror lite på detaljer och hur man väljer att kombinera plaggen. ÅÅÅÅHHHHH VAD JAG ÄR GLAD! ...och så har jag svårt att välja kvällens plagg - men tror mig ha hittat kombinationen som fungerar för rollen: 5-kamp på Liseberg samt middag på Gothia Tower samt fotograf för kvällen ;D ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 aug, 2012 16:42 |
|
t i l d a
Elev |
11 aug, 2012 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen