@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: 609 sidor i off topic what if vi stryker nollan #foreverdirtyminded you, my friend, is awesome
11 aug, 2012 13:26 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: 609 sidor i off topic what if vi stryker nollan #foreverdirtyminded tack gode gud för att det finns folk med lika sjukt sinne som mig ![]()
11 aug, 2012 13:40 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag älskar min kusin just nu
hon är så awesome jag saknar henne )': speech! 11 aug, 2012 13:40 |
|
M4L13
Elev |
pappa tappade ägg för att han höll i ett glas och ofc vardet mitt fel av nån anleding '-'
jag gör allt fel. AHA AJA OKEJ VISST NU TYCKER HAN ATT JAG ÄR LAT OCH SEG JAMEN GUD VAD KONSTIG JAG BLIR JU JÄTTEGLAD NÄR HAN BAAARA KLAGAR PÅ MIG OCH TYCKER ATT JAG ÄR DUM I HUVET OCH ATT JAG ÄR SEG OCH NEGATIV VISST YAY VAD GLAD JAG BLIR
11 aug, 2012 13:48 |
|
EmahS
Elev |
11 aug, 2012 13:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: 609 sidor i off topic what if vi stryker nollan #foreverdirtyminded you, my friend, is awesome *cyber hug* 11 aug, 2012 13:58 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Åh, all den här information om utbytesstudent verkar så krångligt. xD Men samtidigt otroligt roligt. ♥ Ska du åka? Med vilka i så fall? Haha, ingen aning. Ja eller hur, längtar verkligen till jag får åka! Dock har jag ju inte skickat in nåt än, men men... Varför just andra året? Jag vill också åka andra året men jag vill mycket hellre vara senior än junior, fatta senior prom! GAAAH Eftersom jag just nu ska gå ett år på Introduktionsprogrammet först så jag vill gärna gå ett år på gymnasiet först och dessutom hinner jag ju mogna lite mer om du fattar, haha. Dessutom är jag inte helt 100 på om jag skulle klara vara utan min familj i ett år... till och med utomlands. Jag måste ha mycket tid till att fundera över det här. Det går väldigt upp och ner just nu. Ena dagen är jag sjukt pepp på att åka men ena så vill jag inget annat än att bara stanna hemma. Visserligen så förstår jag folk som pratar engelska rätt bra men... det kommer bli otroligt svårt i skolan? O.o Särskilt i matte och allt. x'D Men man går ju där för att lära sig. :s Dessutom vill jag grymt gärna lära mig engelska flytande. Funderar också på vilket land. USA eller Storbritannien? Skulle vara sjukt kul med Storbritannien men ja... som sagt har jag mycket att fundera över. xD Dessutom måste jag hinna få ihop pengar etc. Jo jag förstår precis, känner nästan likadant. Fast jag tror att man får det så sjuuukt kul att man inte tänker så jättemycket på familjen, alltså det är ju såklart att man kommer att sakna dem men det är ju trots allt bara ett år och man kan ha video samtal och prata i telefon m.m. Jag har inte så väldigt svårt för engelska så jag tror att just jag klarar mig rätt bra där borta, jag vet ju inte hur bra du är men man lär sig engelska VÄLDIGT fort bara man är där borta, det är ju inte direkt så att man kan prata svenska med dem
11 aug, 2012 14:01 |
|
EmahS
Elev |
11 aug, 2012 14:01 |
|
Celebikai
Elev |
Jag har så svårt att se på tv-serier (om det inte går på tv en gång i veckan), börjar jag kolla så kan jag se flera avsnitt på rak, men om jag tar en paus och slutar kolla i några dagar så tar det sjukt lång tid innan jag kan komma igång och börja kolla igen
När jag kollade på skins så tog det två veckor innan jag såg slutet av säsong 2 och det tog ett år (!!) för mig att börja se på the walking dead säsong 2 ![]()
11 aug, 2012 14:02 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: 609 sidor i off topic what if vi stryker nollan #foreverdirtyminded you, my friend, is awesome *cyber hug* *cyber hugs back* ojdå, jag råkade bränna pappas pannkakor
11 aug, 2012 14:03 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen