Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Roger Davies, för att du är en sådan allmänt underbar person! Du är jättespeciell, bland annat för att du är en av mina "utvalda". (vänner)
Om du känner dig speciell för att du är vän med mig så är det INGET mot vad jag känner för att ha fått den stora äran att vara en av dina vänner. Tack, du underbara människa (eller alv, eller kentaur, eller sjömonster eller vad i Merlins namn du är för något!)♥ Jessica Lawiise, för att du är min underbart fantasiska tvilling. Jag älskar dig nu och förevigt genom allt! Du är en riktig vän, en vän som jag kan vara stolt över att ha!♥ Nu håller vi ihop för alltid, i evigheters evighet och längre än så. Jag älskar dig av hela mitt hjärta, och att du är så fantastisk är viktigt för mig eftersom det får mig att veta att jag aldrig är ensam, för du finns alltid där! Och jag lovar, jag finns här för dig också! Tvillingar för evigt!♥ Fredrika och Georgina=Underbaraste tvillingarna genom allt! 10 apr, 2015 22:08 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Dagens kramar går till...H@nna!
Det finns inga ord för att beskriva dig. ♥ Älskar dig föralltid. Tack för att du finns älskade Georgie.♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Fredrika and Georgina forever...and ever anda ever... ![]()
10 apr, 2015 22:21 |
|
Borttagen
|
Corazon detsamma! kram ♥
11 apr, 2015 15:10 |
|
Borttagen
|
Piggelino och Barry Tråtter för ni är sååå bäst!
Piggelino: Världens bästa brevvän, så enkelt är det. Hur underbar får man vara? Barry Tråtter: Du är så rolig!!! Jag älskar att uggla med dih, du är så härlig!! 12 apr, 2015 20:09 |
|
Barry Tråtter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Piggelino och Barry Tråtter för ni är sååå bäst! Piggelino: Världens bästa brevvän, så enkelt är det. Hur underbar får man vara? Barry Tråtter: Du är så rolig!!! Jag älskar att uggla med dih, du är så härlig!!
13 apr, 2015 17:09 |
|
Borttagen
|
14 apr, 2015 21:06 |
|
Borttagen
|
Minna kramar ger jag H@nna för att jag får vara med i Världens bästa skuggarklanen och så, men är rolig för att hon tar imot mina åsikter i ugglor och svarar varför, försöcker förstå.....
Erfa och Cyachi för typ mest aktiva i staff som förstår minna åsikter om mugglis, men kram till alla andra också för jag glömmer er alldrig 15 apr, 2015 19:07 |
|
Borttagen
|
Minerva Snape, för att du är en speciell och underbar person! Förlåt om jag någonsin låter sur mot dig, du kan gå mig på nerverna ibland (men ta det inte personligt! Jag har lätt att bli irriterad på de flesta.)
Du är en fantastisk och orginell person. Låt ALDRIG NÅGONSIN någon annan trycka ner dig!! Du är underbar som du är!!♥ 15 apr, 2015 20:06 |
|
JossiMarauder
Elev |
Dagens kramar: ceczan04 och Remus Potter! Jag blir så himla glad av era kommenatrer♥
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 15 apr, 2015 20:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: Dagens kramar: ceczan04 och Remus Potter! Jag blir så himla glad av era kommenatrer♥ Tack!!!! Din ff är typ bäst (WiFi på Hogwarts)!!!!!!!!!!! Så mina kramar går också till dig! 15 apr, 2015 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen