One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
ZAYN ÄR TILLBAKA PÅ TWITTER
23 aug, 2012 12:40 |
|
Celebikai
Elev |
På den officiella fb-sidan så kommer det släppas nyheter 1pm UK time
(ungefär klockan 2 här i Sverige) ![]()
23 aug, 2012 13:23 |
|
Bombarda
Elev |
Kärlek till alla! 23 aug, 2012 13:51 |
|
superman
Elev |
JAG ÄLSKAR NAMNET. Och hoppashoppashoppas att låten är lika bra och inte någon jättecheesy kärlekslåt!
23 aug, 2012 14:55 |
|
Borttagen
|
Had to watch it twice, because I was too busy staring at Niall's arms the first time... But, OMG ♥ 23 aug, 2012 15:05 |
|
SweetSweet
Elev |
JAG DOG AHH THE BIG ANNOUNCEMENT!! Det kändes som att Zayn var död eller något när han tog bort sin twitter, så när han kom tillbaka så sprang jag runt i HELA skolgården och skrek: "ZAYN ÄR TILLBAKA FRÅN DE DÖDA!!!!" :3
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 23 aug, 2012 15:06 |
|
Quidditch
Elev |
Live While We're young..
This music video will be all about sex, alcohol and a big drunk one direction. LET'S GET ARE HOPES ON. ![]()
23 aug, 2012 15:09 |
|
IamAK
Elev |
yaaaaaay! let's fangirl now, ok? ok så låten heter "live while we're young" det låter riktigt bra faktiskt låten kommer säkert vara sjukt bra
23 aug, 2012 15:11 |
|
Quidditch
Elev |
23 aug, 2012 15:26 |
|
Borttagen
|
ALLTSÅ JAG ÄLSKAR MIN KLASS♥
det är flera directioners i den och direkt när vi slutade (13.55) sprang vi ut, ida slog upp datorn och gick in på twitter, och sedan... satt vi och fangirlade i korridoren lulz. 23 aug, 2012 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen