@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
11 aug, 2012 08:16 |
|
Conflate
Elev |
Jag är trött. Och lite glad. Fast egentligen är jag ganska jättesuperhypermegaglad. Det är väl ganska.. Najs.
11 aug, 2012 08:20 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: dillen99 ja, ja det gör vi Isa Jag ska nog läsa, pyssla, vara här på mugglis (ofc), plocka blåbär, baka blåbärspaj och kanske klippa mitt hår Ha det så trevligt med Tuva Oj det vart ju några saker iallafall! Ja hoppas du får det kul! Mot matchen! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 11 aug, 2012 08:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: dillen99 ja, ja det gör vi Isa Jag ska nog läsa, pyssla, vara här på mugglis (ofc), plocka blåbär, baka blåbärspaj och kanske klippa mitt hår Ha det så trevligt med Tuva Oj det vart ju några saker iallafall! Ja hoppas du får det kul! Mot matchen! Hoppas jag me Hoppas att det tår bra för dig och laget!! ♥ 11 aug, 2012 08:43 |
|
Obliviate_
Elev |
Mot skogen
11 aug, 2012 08:45 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: dillen99 ja, ja det gör vi Isa Jag ska nog läsa, pyssla, vara här på mugglis (ofc), plocka blåbär, baka blåbärspaj och kanske klippa mitt hår Ha det så trevligt med Tuva Oj det vart ju några saker iallafall! Ja hoppas du får det kul! Mot matchen! Hoppas jag me Hoppas att det tår bra för dig och laget!! ♥ Ja! Tack o tack! Om vi vinner alla matcher är vi i final imorgon! Älit tycker jag det räcker med 4 matcher idag och ingen mera imorgon! ♥ Man mikham to ra dar aghosh giram <3 11 aug, 2012 08:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: dillen99 ja, ja det gör vi Isa Jag ska nog läsa, pyssla, vara här på mugglis (ofc), plocka blåbär, baka blåbärspaj och kanske klippa mitt hår Ha det så trevligt med Tuva Oj det vart ju några saker iallafall! Ja hoppas du får det kul! Mot matchen! Hoppas jag me Hoppas att det tår bra för dig och laget!! ♥ Ja! Tack o tack! Om vi vinner alla matcher är vi i final imorgon! Älit tycker jag det räcker med 4 matcher idag och ingen mera imorgon! ♥ Haha, oki 11 aug, 2012 08:47 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Å vad jag längtar efter min bästis! ♥♥
11 aug, 2012 09:25 |
|
EMELESEL
Elev |
11 aug, 2012 09:54 |
|
Borttagen
|
AHAHAHAHAHAHA XD Inget 1D fan, gillade detdär 8D "1D - fem sjungande damer" 11 aug, 2012 09:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen