@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Solkatten - ja gud ja! Eller det beror ju på vad för sorts modell man vill bli. Stora modeller får några miljoner varje år
Ellie Lovegood - 11 aug, 2012 02:06 |
|
Solkatten
Elev |
Det var mycket. ^_^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 aug, 2012 02:09 |
|
Borttagen
|
Stranger: Hey
You: NANANANANANANA hey Stranger:: M/F? You: Unicorn. Stranger: Okey cool. You: JUST KIDDING BWAHAHAHA You: I am Pegasus. Your conversational partner have disconnected. 11 aug, 2012 02:42 |
|
Borttagen
|
Jag är sjukt nervös. Är så nervös så jag har ont i magen.. Känns som att gymnasieåren närmare sig och jag inte har ett dugg aning om vad jag vill bli
11 aug, 2012 02:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är sjukt nervös. Är så nervös så jag har ont i magen.. Känns som att gymnasieåren närmare sig och jag inte har ett dugg aning om vad jag vill bli Vad är dina hobbys/intressen? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 aug, 2012 04:27 |
|
M4L13
Elev |
11 aug, 2012 04:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag är sjukt nervös. Är så nervös så jag har ont i magen.. Känns som att gymnasieåren närmare sig och jag inte har ett dugg aning om vad jag vill bli Vad är dina hobbys/intressen? Om jag ska vara ärlig så har jag inga speciella hobbysar. Jag gillar att resa, sitta vid datorn och designa olika grejer t e x rum, kläder osv 11 aug, 2012 05:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag är sjukt nervös. Är så nervös så jag har ont i magen.. Känns som att gymnasieåren närmare sig och jag inte har ett dugg aning om vad jag vill bli Vad är dina hobbys/intressen? Om jag ska vara ärlig så har jag inga speciella hobbysar. Jag gillar att resa, sitta vid datorn och designa olika grejer t e x rum, kläder osv Designer hade kanske varit något då? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 aug, 2012 05:18 |
|
Trezzan
Elev |
11 aug, 2012 06:46 |
|
Obliviate_
Elev |
bara jag som e vaken?
11 aug, 2012 07:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen