Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6622 6623 6624 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


dillen99
ja, ja det gör vi Isa
Jag ska nog läsa, pyssla, vara här på mugglis (ofc), plocka blåbär, baka blåbärspaj och kanske klippa mitt hår
Ha det så trevligt med Tuva

10 aug, 2012 22:56

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Solkatten:
Åh, all den här information om utbytesstudent verkar så krångligt. xD Men samtidigt otroligt roligt. ♥

Ska du åka? Med vilka i så fall?

Haha, ingen aning. Men det hade varit grymt kul. Funderar bara än så länge. Har inte ens nämnt något till mina föräldrar, haha. Men om jag skulle göra det så skulle det i så fall vara under mitt andra år på gymnasiet.

Ja eller hur, längtar verkligen till jag får åka! Dock har jag ju inte skickat in nåt än, men men... Varför just andra året? Jag vill också åka andra året men jag vill mycket hellre vara senior än junior, fatta senior prom! GAAAH

Eftersom jag just nu ska gå ett år på Introduktionsprogrammet först så jag vill gärna gå ett år på gymnasiet först och dessutom hinner jag ju mogna lite mer om du fattar, haha. Dessutom är jag inte helt 100 på om jag skulle klara vara utan min familj i ett år... till och med utomlands. Jag måste ha mycket tid till att fundera över det här. Det går väldigt upp och ner just nu. Ena dagen är jag sjukt pepp på att åka men ena så vill jag inget annat än att bara stanna hemma. Visserligen så förstår jag folk som pratar engelska rätt bra men... det kommer bli otroligt svårt i skolan? O.o Särskilt i matte och allt. x'D Men man går ju där för att lära sig. :s Dessutom vill jag grymt gärna lära mig engelska flytande. Funderar också på vilket land. USA eller Storbritannien? Skulle vara sjukt kul med Storbritannien men ja... som sagt har jag mycket att fundera över. xD Dessutom måste jag hinna få ihop pengar etc. Haha, babblar bara på nu. :'3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 aug, 2012 22:58

Borttagen

Avatar


åh, gjorde värsta bitch grejen idag utan att jag tänkte på det.
Kille från tele2: Här, ta presentkort på tele2s shop.
Jag: ursäkta men ser det ut som att jag har tele2 eller? JAG HAR TELENOR. *bitchblick*

hahahah,

10 aug, 2012 22:59

Borttagen

Avatar


hoho, nu är jag elak, men om man ser hp 1 och cenen där ginny säger godd luck, ser man hennes vackra finne

10 aug, 2012 23:00

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Hela min släkt säger att min kropp var lik min farmors, speciellt mina ben (jag kommer inte ihåg mycket av henne).
Min farmor hade rullator.

oh

Haha. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 aug, 2012 23:02

Borttagen

Avatar


^h hahhahahahahaha

10 aug, 2012 23:02

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_llh7ba6iWP1qblodd.gif

10 aug, 2012 23:03

Borttagen

Avatar


Någon som kan rekommendera en riktigt bra Zutara ff? ;D

10 aug, 2012 23:03

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_llh7ba6iWP1qblodd.gif

Fortsätt på gif kriget. :'D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 aug, 2012 23:03

M4L13
Elev

Avatar


Jag gillar Thailand.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

10 aug, 2012 23:05

1 2 3 ... 6622 6623 6624 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.