@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dillen99
Elev |
Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!!
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 10 aug, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Finns nästan bara Hungerspelen ff, vill ha lite nya bra hp ff...
10 aug, 2012 22:42 |
|
LolFeelings
Elev |
Hela min släkt säger att min kropp var lik min farmors, speciellt mina ben (jag kommer inte ihåg mycket av henne).
Min farmor hade rullator. oh
10 aug, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!! Henriks första börjar typ 9, eller nåt... Han ska ju också dit, men inte jag!! 10 aug, 2012 22:43 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!! Henriks första börjar typ 9, eller nåt... Han ska ju också dit, men inte jag!! Men jag ska spela i Fanna alla matcher! Det ska kanske inte Hendrik va? Men kan inte du komma och kolla på mig! Pleeeese! ♥ nej jag skoja bara även fast ett vart kul! ♥ Man mikham to ra dar aghosh giram <3 10 aug, 2012 22:46 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Åh, all den här information om utbytesstudent verkar så krångligt. xD Men samtidigt otroligt roligt. ♥ Ska du åka? Med vilka i så fall? Haha, ingen aning. Ja eller hur, längtar verkligen till jag får åka! Dock har jag ju inte skickat in nåt än, men men... Varför just andra året? Jag vill också åka andra året men jag vill mycket hellre vara senior än junior, fatta senior prom! GAAAH
10 aug, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
I just got this brittish accent stuck in my mind and I can't get rid of it. Suck to be you David Beckham♥
10 aug, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!! Henriks första börjar typ 9, eller nåt... Han ska ju också dit, men inte jag!! Men jag ska spela i Fanna alla matcher! Det ska kanske inte Hendrik va? Men kan inte du komma och kolla på mig! Pleeeese! ♥ nej jag skoja bara även fast ett vart kul! ♥ Jag vet faktiskt inte vart de ska spela... Men vi vet båda att jag bara hade varit inne på mugglis tills mobilbattriet tagit slut och sedan hade jag tråkar ihjäl mig 10 aug, 2012 22:49 |
|
Solkatten
Elev |
Det ska bli kul att få studiebidrag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 aug, 2012 22:51 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!! Henriks första börjar typ 9, eller nåt... Han ska ju också dit, men inte jag!! Men jag ska spela i Fanna alla matcher! Det ska kanske inte Hendrik va? Men kan inte du komma och kolla på mig! Pleeeese! ♥ nej jag skoja bara även fast ett vart kul! ♥ Jag vet faktiskt inte vart de ska spela... Men vi vet båda att jag bara hade varit inne på mugglis tills mobilbattriet tagit slut och sedan hade jag tråkar ihjäl mig Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!! Henriks första börjar typ 9, eller nåt... Han ska ju också dit, men inte jag!! Men jag ska spela i Fanna alla matcher! Det ska kanske inte Hendrik va? Men kan inte du komma och kolla på mig! Pleeeese! ♥ nej jag skoja bara även fast ett vart kul! ♥ Jag vet faktiskt inte vart de ska spela... Men vi vet båda att jag bara hade varit inne på mugglis tills mobilbattriet tagit slut och sedan hade jag tråkar ihjäl mig Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!! Henriks första börjar typ 9, eller nåt... Han ska ju också dit, men inte jag!! Men jag ska spela i Fanna alla matcher! Det ska kanske inte Hendrik va? Men kan inte du komma och kolla på mig! Pleeeese! ♥ nej jag skoja bara även fast ett vart kul! ♥ Jag vet faktiskt inte vart de ska spela... Men vi vet båda att jag bara hade varit inne på mugglis tills mobilbattriet tagit slut och sedan hade jag tråkar ihjäl mig Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!! Henriks första börjar typ 9, eller nåt... Han ska ju också dit, men inte jag!! Men jag ska spela i Fanna alla matcher! Det ska kanske inte Hendrik va? Men kan inte du komma och kolla på mig! Pleeeese! ♥ nej jag skoja bara även fast ett vart kul! ♥ Jag vet faktiskt inte vart de ska spela... Men vi vet båda att jag bara hade varit inne på mugglis tills mobilbattriet tagit slut och sedan hade jag tråkar ihjäl mig Ojdå jag råkade trycka lite fler gånger när dt laggade upp men ja Agnes vi båda vet det! Men okej men hoppas du har det trevligt im för på kvällen ska Ruva komma och sova hos mig! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 10 aug, 2012 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen