Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6621 6622 6623 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
dillen99
Elev

Avatar


Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!!

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

10 aug, 2012 22:40

Borttagen

Avatar


Finns nästan bara Hungerspelen ff, vill ha lite nya bra hp ff...

10 aug, 2012 22:42

LolFeelings
Elev

Avatar


Hela min släkt säger att min kropp var lik min farmors, speciellt mina ben (jag kommer inte ihåg mycket av henne).
Min farmor hade rullator.

oh

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

10 aug, 2012 22:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av dillen99:
Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!!

Henriks första börjar typ 9, eller nåt...
Han ska ju också dit, men inte jag!! mwohaha

10 aug, 2012 22:43

dillen99
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!!

Henriks första börjar typ 9, eller nåt...
Han ska ju också dit, men inte jag!! mwohaha

Men jag ska spela i Fanna alla matcher! Det ska kanske inte Hendrik va? Men kan inte du komma och kolla på mig! Pleeeese! ♥ nej jag skoja bara även fast ett vart kul! ♥

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

10 aug, 2012 22:46

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Solkatten:
Åh, all den här information om utbytesstudent verkar så krångligt. xD Men samtidigt otroligt roligt. ♥

Ska du åka? Med vilka i så fall?

Haha, ingen aning. Men det hade varit grymt kul. Funderar bara än så länge. Har inte ens nämnt något till mina föräldrar, haha. Men om jag skulle göra det så skulle det i så fall vara under mitt andra år på gymnasiet.

Ja eller hur, längtar verkligen till jag får åka! Dock har jag ju inte skickat in nåt än, men men... Varför just andra året? Jag vill också åka andra året men jag vill mycket hellre vara senior än junior, fatta senior prom! GAAAH

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

10 aug, 2012 22:46

Borttagen

Avatar


I just got this brittish accent stuck in my mind and I can't get rid of it. Suck to be you David Beckham♥

10 aug, 2012 22:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av dillen99:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!!

Henriks första börjar typ 9, eller nåt...
Han ska ju också dit, men inte jag!! mwohaha

Men jag ska spela i Fanna alla matcher! Det ska kanske inte Hendrik va? Men kan inte du komma och kolla på mig! Pleeeese! ♥ nej jag skoja bara även fast ett vart kul! ♥

Jag vet faktiskt inte vart de ska spela...

Men vi vet båda att jag bara hade varit inne på mugglis tills mobilbattriet tagit slut och sedan hade jag tråkar ihjäl mig

10 aug, 2012 22:49

Solkatten
Elev

Avatar


Det ska bli kul att få studiebidrag. 1500:- i månaden. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 aug, 2012 22:51

dillen99
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!!

Henriks första börjar typ 9, eller nåt...
Han ska ju också dit, men inte jag!! mwohaha

Men jag ska spela i Fanna alla matcher! Det ska kanske inte Hendrik va? Men kan inte du komma och kolla på mig! Pleeeese! ♥ nej jag skoja bara även fast ett vart kul! ♥

Jag vet faktiskt inte vart de ska spela...

Men vi vet båda att jag bara hade varit inne på mugglis tills mobilbattriet tagit slut och sedan hade jag tråkar ihjäl mig
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!!

Henriks första börjar typ 9, eller nåt...
Han ska ju också dit, men inte jag!! mwohaha

Men jag ska spela i Fanna alla matcher! Det ska kanske inte Hendrik va? Men kan inte du komma och kolla på mig! Pleeeese! ♥ nej jag skoja bara även fast ett vart kul! ♥

Jag vet faktiskt inte vart de ska spela...

Men vi vet båda att jag bara hade varit inne på mugglis tills mobilbattriet tagit slut och sedan hade jag tråkar ihjäl mig
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!!

Henriks första börjar typ 9, eller nåt...
Han ska ju också dit, men inte jag!! mwohaha

Men jag ska spela i Fanna alla matcher! Det ska kanske inte Hendrik va? Men kan inte du komma och kolla på mig! Pleeeese! ♥ nej jag skoja bara även fast ett vart kul! ♥

Jag vet faktiskt inte vart de ska spela...

Men vi vet båda att jag bara hade varit inne på mugglis tills mobilbattriet tagit slut och sedan hade jag tråkar ihjäl mig
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av dillen99:
Jag ska spela Epcupen imorgon med 4 matcher vad av en börjar klockan 10 och måste sova nu säger mamma men det vill int jag så jag ligger med mobilen under täcket! Mohahahaha!!!!!

Henriks första börjar typ 9, eller nåt...
Han ska ju också dit, men inte jag!! mwohaha

Men jag ska spela i Fanna alla matcher! Det ska kanske inte Hendrik va? Men kan inte du komma och kolla på mig! Pleeeese! ♥ nej jag skoja bara även fast ett vart kul! ♥

Jag vet faktiskt inte vart de ska spela...

Men vi vet båda att jag bara hade varit inne på mugglis tills mobilbattriet tagit slut och sedan hade jag tråkar ihjäl mig

Ojdå jag råkade trycka lite fler gånger när dt laggade upp men ja Agnes vi båda vet det!
Men okej men hoppas du har det trevligt im för på kvällen ska Ruva komma och sova hos mig!

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

10 aug, 2012 22:53

1 2 3 ... 6621 6622 6623 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.