@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Jag är så himla sötsugen. Jobbigt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 aug, 2012 21:36 |
|
M4L13
Elev |
i have nathing to dooooo xC
måste sova halv 12 ikväl, och jag måste göra som pappa säger xC . . . . Spoiler: Tryck här för att visa!
10 aug, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
vill spela kort med familjen
10 aug, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Ska se på HBP snart!
10 aug, 2012 21:48 |
|
Ginny00
Elev |
Nu har jag varit på spökvandring. Imorgon ska jag på mugglispicknick i Uppsala med Tuggrus och några andra. Vi ses kanske imorgon kväll, Mugglis!
10 aug, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
TURN AROUUUUND
EVERY NOW AND THEN I GET A LITTLE BIL LONELY AND YOU'RE NEVER COMING ROUND 10 aug, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Kind of almost crying bc Zutara is waaaay better than Kataang D";
10 aug, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
10 aug, 2012 22:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Åh, all den här information om utbytesstudent verkar så krångligt. xD Men samtidigt otroligt roligt. ♥ Ska du åka? Med vilka i så fall? Haha, ingen aning. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 aug, 2012 22:32 |
|
PerfectFreak
Elev |
Känner mig så jävla boss när man sitter i sängen med två datorer och dricker saft från en tillbringare
10 aug, 2012 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen