Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
childhoodlight - ska du säga, du som är vacker som en dag!
29 maj, 2012 12:33 |
|
HannaPanna
Elev |
Det här är (fula) jag!
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/558726_291804967578286_235248753_n.jpg http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/546738_279066018852181_100002463562329_632131_980779950_n.jpg Sista bilden kanske är lite otydlig men aja
29 maj, 2012 18:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Det här är (fula) jag! http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/558726_291804967578286_235248753_n.jpg http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/546738_279066018852181_100002463562329_632131_980779950_n.jpg Sista bilden kanske är lite otydlig men aja ALLTSÅ HANNA SLUTA SÄGA ATT DU ÄR FUL FÖR DU ÄR EN AV UNIVERSUMS VACKRASTE!!! ♥ Och så lilla jag däääär *pekar åt vänster* fast bilden är väldigt avlång owo
29 maj, 2012 19:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det är ett superfin foto! Och här, mina damer och herrar kommer fantastiskt fin bild på mig: Spoiler: Tryck här för att visa! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 maj, 2012 19:50 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Det här är (fula) jag! http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/558726_291804967578286_235248753_n.jpg http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/546738_279066018852181_100002463562329_632131_980779950_n.jpg Sista bilden kanske är lite otydlig men aja ALLTSÅ HANNA SLUTA SÄGA ATT DU ÄR FUL FÖR DU ÄR EN AV UNIVERSUMS VACKRASTE!!! ♥ Och så lilla jag däääär *pekar åt vänster* fast bilden är väldigt avlång owo Aw, VARFÖR ÄR DU SÅ SNÄLL HELA **** TIDEN!! FÖRRESTEN SÅ ÄR DET DU SOM ÄR EN AV UNIVERSUMS VACKRASTE ♥♥
29 maj, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Kintsugi - tack!
29 maj, 2012 22:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
fannyy: Ja, alltså... det behövdes en förändring ^^'
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 maj, 2012 22:21 |
|
Jac
Elev |
31 maj, 2012 01:00 |
|
Amandan
Elev |
31 maj, 2012 01:17 |
|
Jac
Elev |
DU MED SÖTNÖT AMANDA! Btw måste bara säg att jag ÄLSKAR din forumssignatur! Kan kolla länga på elefantrn och gubben (sorry, men jag tycker han är en gubbe).
31 maj, 2012 01:23 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen