@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Soo.. Jag ska upp klockan 07,00 imorgon för att.. spendera dagen i skogen. Lovely. Vad ska du göra i skogen då? Campa. Nej men typ. Ska till sommarstugan som varken har el eller vatten o spendera dagen i ett land där man knappt kan se handen framför sig pga alla mygg. Sen slänger vi in massa släktingar i bilden som jag hatar och där har vi min morgondag Åh men så fint hatar de flesta av släktingarna från pappas sida Se där. jag känner detsamma fast på mamma sida. Higifve! 10 aug, 2012 20:26 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Soo.. Jag ska upp klockan 07,00 imorgon för att.. spendera dagen i skogen. Lovely. Vad ska du göra i skogen då? Campa. Nej men typ. Ska till sommarstugan som varken har el eller vatten o spendera dagen i ett land där man knappt kan se handen framför sig pga alla mygg. Sen slänger vi in massa släktingar i bilden som jag hatar och där har vi min morgondag Åh men så fint hatar de flesta av släktingarna från pappas sida Se där. jag känner detsamma fast på mamma sida. Higifve! *highfivar*
10 aug, 2012 20:27 |
|
EmahS
Elev |
Fan vad gårdagen börjar komma ifatt.
har mått dåligt hela dagen idag. och jag somnade redan halv tio igår. och kommer nog somna tidigt ikväll också. är helt slut
10 aug, 2012 20:28 |
|
Twix
Elev |
10 aug, 2012 20:29 |
|
EmahS
Elev |
![]() jag vet att fb gör reklam för saker som de vet att man sökt på och liknande. men har jag verkligen sökt så mycket på Tom?
10 aug, 2012 20:30 |
|
LolFeelings
Elev |
10 aug, 2012 20:30 |
|
Celebikai
Elev |
10 aug, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
Har spenderat två dagar i Sthlm.
Yes, yes. Go The Capital of Sweden! 10 aug, 2012 20:32 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av EmahS: Det är ju vad man har gillat som det kommer upp om ![]() jag vet att fb gör reklam för saker som de vet att man sökt på och liknande. men har jag verkligen sökt så mycket på Tom?
10 aug, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Äppen + Choklad + Mint = AWSM
10 aug, 2012 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen