@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
10 aug, 2012 19:44 |
|
Hermia
Elev |
SVERIGE VANN, YES, YES, YES. Asglad just nu
Once a MADling, always a MADling 10 aug, 2012 19:45 |
|
t i l d a
Elev |
10 aug, 2012 19:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Soo.. Jag ska upp klockan 07,00 imorgon för att.. spendera dagen i skogen. Lovely.
10 aug, 2012 20:06 |
|
BlondaHermione
Elev |
Äntligen är dagslägret slut! Äntligen lite längre mornar. Skolan börjar 8.30 på tisdag, så bara att snarka på.
10 aug, 2012 20:07 |
|
LolFeelings
Elev |
Hahahaha, Mario is the bad guy. Shocken för mig när man såg vad Awesometown var... he's kinda fucked if that's true.
10 aug, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Soo.. Jag ska upp klockan 07,00 imorgon för att.. spendera dagen i skogen. Lovely. Vad ska du göra i skogen då? 10 aug, 2012 20:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Soo.. Jag ska upp klockan 07,00 imorgon för att.. spendera dagen i skogen. Lovely. Vad ska du göra i skogen då? Campa. Nej men typ. Ska till sommarstugan som varken har el eller vatten o spendera dagen i ett land där man knappt kan se handen framför sig pga alla mygg. Sen slänger vi in massa släktingar i bilden som jag hatar och där har vi min morgondag 10 aug, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Soo.. Jag ska upp klockan 07,00 imorgon för att.. spendera dagen i skogen. Lovely. Vad ska du göra i skogen då? Campa. Nej men typ. Ska till sommarstugan som varken har el eller vatten o spendera dagen i ett land där man knappt kan se handen framför sig pga alla mygg. Sen slänger vi in massa släktingar i bilden som jag hatar och där har vi min morgondag Aha, åh, du får försöka stå ut! På tal om mygg - de är djävulens avkommor. 10 aug, 2012 20:23 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Soo.. Jag ska upp klockan 07,00 imorgon för att.. spendera dagen i skogen. Lovely. Vad ska du göra i skogen då? Campa. Nej men typ. Ska till sommarstugan som varken har el eller vatten o spendera dagen i ett land där man knappt kan se handen framför sig pga alla mygg. Sen slänger vi in massa släktingar i bilden som jag hatar och där har vi min morgondag Åh men så fint hatar de flesta av släktingarna från pappas sida
10 aug, 2012 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen