@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nää, hej då mugglis. Nu går jag ut och springer
Önska mig lycka till, jag kommer dö..... snart, sla bara göra lite saker först.... 10 aug, 2012 19:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-10 kl. 19:36
|
|
Borttagen
|
Kid cudi finns få som är bra som du ♥
10 aug, 2012 19:35 |
|
M4L13
Elev |
10 aug, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: OMGKJSDHFSAJSFKJ SVERIGE VANNNN NU JÄVLAR VINNER VI I FINALEN WOOOOOOOOOOOOOH! haha, det var ungefär samma sak som min bror och pappa skrek nyss... 10 aug, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: OMGKJSDHFSAJSFKJ SVERIGE VANNNN NU JÄVLAR VINNER VI I FINALEN WOOOOOOOOOOOOOH! måste bara säga det, gullig profilbild! 10 aug, 2012 19:36 |
|
Allizonzki
Elev |
10 aug, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Min pappa: "Huhu, Sverige Sverige!"
Jag: *stirrar på dataskärmen och lossas att jag sldrig hörde* 10 aug, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
De har just skrikit över OS. -.-
Hur kul kan det vara att se? 10 aug, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: De har just skrikit över OS. -.- Hur kul kan det vara att se? Ja, säg det du -.- 10 aug, 2012 19:41 |
|
Dementoren
Elev |
sverige spelar semi final och jag missar
halva matchen sennär jag kommer på att det är match är det 3 min kvar ,å herregud det var ju en av dom viktigaste matcher i os att kolla på och jag missar den nästan helt , aja tur att dom vann matchen
10 aug, 2012 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen