@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Allizonzki
Elev |
10 aug, 2012 18:38 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av dillen99: Skrivet av EMELESEL: Jag var på en helt knäpp toalett idag o.O När jag hade lagt i min femma flög dörren upp, sen kunde jag inte få igen den. Den kämpade emot utav bara attan och lät när jag försökte få igen den. Ska man gå på toa med öppen dörr eller? När jag stog där och undrade om jag skulle ta en annan toalett började den spola av sig själv. ¨ Stod där et tag och testade att få igen dörren igen, sen gick jag till en annan toalett. Dörren står säkert fortfarande där öppen... Haha det där var kul att läsa och nej jag föredrar att inte gå på toalett med öppen dörr facktiskt! XD * skrattar* Sen var ju toan en sån här ((jättetrevlig)) "offentlig" toalett som stod mitt ute på gatan. Ännu bättre läge.. Alla bara kollade på mig och min toadörr.. Haha jag fattar precis vad u menar! Jag var i Stockholm en dag och då stod det en sån där toa på gatan där alla gik. Min brorsa sa att han skulle gå på den då sa min morbror " jag skulle inte gå på den självmant!" men Ted ( min brorsa) sa bara " vadådå?" och öppnade dörren. Vi gick snabbt därifrån men stan Ken följde oss i över 10 minuter och Ted var plötsligt inte så behövande av toalett längre! XD Man mikham to ra dar aghosh giram <3 10 aug, 2012 18:41 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Åh, all den här information om utbytesstudent verkar så krångligt. xD Men samtidigt otroligt roligt. ♥ Ska du åka? Med vilka i så fall?
10 aug, 2012 18:42 |
|
M4L13
Elev |
I CAN'T FUCKING FIND GUSTAV ADOOOOOLF D':
han ska vara på min profil! WHERE THE FUCK IS HEEE??? ;_______________; mommy is scaaarreeed.. <///3
10 aug, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
ÄR JAG DEN ENDA BOYZONE AREN HÄR?!
10 aug, 2012 19:05 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: ÄR JAG DEN ENDA BOYZONE AREN HÄR?! I think so C: 10 aug, 2012 19:06 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: ÄR JAG DEN ENDA BOYZONE AREN HÄR?! Boyzone ♥ without something there is no nothing 10 aug, 2012 19:10 |
|
M4L13
Elev |
10 aug, 2012 19:21 |
|
EmahS
Elev |
10 aug, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
Här sitter jag, håller på med mugglis och lyssnar på musik i soffan. Medans min lillebror och min pappa skriker åt OS
10 aug, 2012 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen