@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ska äta kött och pommes till middag
10 aug, 2012 18:15 |
|
Borttagen
|
Sverige spelar handboll nu heja sverige!
10 aug, 2012 18:20 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av LolFeelings: JAG. SPELADE. SPEL. MED. EN. RYSS. AWESOME!!! Hur mycket är klockan nu i Ryssland, egentligen? Beror på vart i Ryssland. Men Moskva är 2 timmar före Sverige
10 aug, 2012 18:23 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, all den här information om utbytesstudent verkar så krångligt. xD Men samtidigt otroligt roligt. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 aug, 2012 18:24 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag var på en helt knäpp toalett idag o.O
När jag hade lagt i min femma flög dörren upp, sen kunde jag inte få igen den. Den kämpade emot utav bara attan och lät när jag försökte få igen den. Ska man gå på toa med öppen dörr eller? När jag stog där och undrade om jag skulle ta en annan toalett började den spola av sig själv. ¨ Stod där et tag och testade att få igen dörren igen, sen gick jag till en annan toalett. Dörren står säkert fortfarande där öppen... 10 aug, 2012 18:24 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av EmahS: Hm, okej.Skrivet av LolFeelings: JAG. SPELADE. SPEL. MED. EN. RYSS. AWESOME!!! Hur mycket är klockan nu i Ryssland, egentligen? Beror på vart i Ryssland. Men Moskva är 2 timmar före Sverige
10 aug, 2012 18:24 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
10 aug, 2012 18:31 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Jag var på en helt knäpp toalett idag o.O När jag hade lagt i min femma flög dörren upp, sen kunde jag inte få igen den. Den kämpade emot utav bara attan och lät när jag försökte få igen den. Ska man gå på toa med öppen dörr eller? När jag stog där och undrade om jag skulle ta en annan toalett började den spola av sig själv. ¨ Stod där et tag och testade att få igen dörren igen, sen gick jag till en annan toalett. Dörren står säkert fortfarande där öppen... Haha det där var kul att läsa och nej jag föredrar att inte gå på toalett med öppen dörr facktiskt! XD * skrattar* Man mikham to ra dar aghosh giram <3 10 aug, 2012 18:31 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av dillen99: Skrivet av EMELESEL: Jag var på en helt knäpp toalett idag o.O När jag hade lagt i min femma flög dörren upp, sen kunde jag inte få igen den. Den kämpade emot utav bara attan och lät när jag försökte få igen den. Ska man gå på toa med öppen dörr eller? När jag stog där och undrade om jag skulle ta en annan toalett började den spola av sig själv. ¨ Stod där et tag och testade att få igen dörren igen, sen gick jag till en annan toalett. Dörren står säkert fortfarande där öppen... Haha det där var kul att läsa och nej jag föredrar att inte gå på toalett med öppen dörr facktiskt! XD * skrattar* Sen var ju toan en sån här ((jättetrevlig)) "offentlig" toalett som stod mitt ute på gatan. Ännu bättre läge.. Alla bara kollade på mig och min toadörr.. 10 aug, 2012 18:33 |
|
M4L13
Elev |
10 aug, 2012 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen