@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
10 aug, 2012 17:07 |
|
Solkatten
Elev |
Den 15 augusti börjar jag skolan men det är uppropning runt 10 tiden så man behöver inte gå upp så tidigt den dagen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 aug, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Haha, har jag någonsin sagt att jag älskar Sannaaa's ugglor? I don't think so... Men nu säger jag det iaf! Jag älskar Sannaaa's ugglor. Spoiler: Tryck här för att visa! HEEEEY, du härmade mig D8 Btw. påminn mig imorgon att jag ska gilla dedär, mina tummar för dagen är slut serdu... 10 aug, 2012 17:10 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Haha, har jag någonsin sagt att jag älskar Sannaaa's ugglor? I don't think so... Men nu säger jag det iaf! Jag älskar Sannaaa's ugglor. Spoiler: Tryck här för att visa! HEEEEY, du härmade mig D8 Btw. påminn mig imorgon att jag ska gilla dedär, mina tummar för dagen är slut serdu... Mwahahahahahah! >8D Om du insisterar så.. OKEEJ! 8D
10 aug, 2012 17:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Haha, har jag någonsin sagt att jag älskar Sannaaa's ugglor? I don't think so... Men nu säger jag det iaf! Jag älskar Sannaaa's ugglor. Spoiler: Tryck här för att visa! HEEEEY, du härmade mig D8 Btw. påminn mig imorgon att jag ska gilla dedär, mina tummar för dagen är slut serdu... Mwahahahahahah! >8D Om du insisterar så.. OKEEJ! 8D D: BRA! Så slipper jag sätta massa post-it lappar omkring i hela huset för att komma ihåg det 10 aug, 2012 17:20 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Haha, har jag någonsin sagt att jag älskar Sannaaa's ugglor? I don't think so... Men nu säger jag det iaf! Jag älskar Sannaaa's ugglor. Spoiler: Tryck här för att visa! HEEEEY, du härmade mig D8 Btw. påminn mig imorgon att jag ska gilla dedär, mina tummar för dagen är slut serdu... Mwahahahahahah! >8D Om du insisterar så.. OKEEJ! 8D D: BRA! Så slipper jag sätta massa post-it lappar omkring i hela huset för att komma ihåg det >: D Det låter som om det är värsta otroligt viktiga nödfallet att komma ihåg en tumme.. x)
10 aug, 2012 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Haha, har jag någonsin sagt att jag älskar Sannaaa's ugglor? I don't think so... Men nu säger jag det iaf! Jag älskar Sannaaa's ugglor. Spoiler: Tryck här för att visa! HEEEEY, du härmade mig D8 Btw. påminn mig imorgon att jag ska gilla dedär, mina tummar för dagen är slut serdu... Mwahahahahahah! >8D Om du insisterar så.. OKEEJ! 8D D: BRA! Så slipper jag sätta massa post-it lappar omkring i hela huset för att komma ihåg det >: D Det låter som om det är värsta otroligt viktiga nödfallet att komma ihåg en tumme.. x) Ja, men det är ju det!? Haha, "värsta otroligt viktiga nödfallet" XD 10 aug, 2012 17:23 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Haha, har jag någonsin sagt att jag älskar Sannaaa's ugglor? I don't think so... Men nu säger jag det iaf! Jag älskar Sannaaa's ugglor. Spoiler: Tryck här för att visa! HEEEEY, du härmade mig D8 Btw. påminn mig imorgon att jag ska gilla dedär, mina tummar för dagen är slut serdu... Mwahahahahahah! >8D Om du insisterar så.. OKEEJ! 8D D: BRA! Så slipper jag sätta massa post-it lappar omkring i hela huset för att komma ihåg det >: D Det låter som om det är värsta otroligt viktiga nödfallet att komma ihåg en tumme.. x) Ja, men det är ju det!? Haha, "värsta otroligt viktiga nödfallet" XD Om du insisterar så.. OKEEJ! 8D Ja, mina meningar är awesome, har du inte märkt det? ;D
10 aug, 2012 17:27 |
|
Ginny00
Elev |
Med tanke på hur många bra som ska vara med i Pottermässans novelltävling kommer jag garanterat att komma sist.
10 aug, 2012 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Haha, har jag någonsin sagt att jag älskar Sannaaa's ugglor? I don't think so... Men nu säger jag det iaf! Jag älskar Sannaaa's ugglor. Spoiler: Tryck här för att visa! HEEEEY, du härmade mig D8 Btw. påminn mig imorgon att jag ska gilla dedär, mina tummar för dagen är slut serdu... Mwahahahahahah! >8D Om du insisterar så.. OKEEJ! 8D D: BRA! Så slipper jag sätta massa post-it lappar omkring i hela huset för att komma ihåg det >: D Det låter som om det är värsta otroligt viktiga nödfallet att komma ihåg en tumme.. x) Ja, men det är ju det!? Haha, "värsta otroligt viktiga nödfallet" XD Om du insisterar så.. OKEEJ! 8D Ja, mina meningar är awesome, har du inte märkt det? ;D Ja, dina meningar är awesome! 8D 10 aug, 2012 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen