@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Skrivet av Aivilio: EH.. Det beror väl på vad du vill betala :3 Jag vet inte, vad tycker du är lämpligt? ^^ 5 maj, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
Någon som kan sälja Bellatrix?
5 maj, 2012 17:27 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Aivilio: EH.. Det beror väl på vad du vill betala :3 Jag vet inte, vad tycker du är lämpligt? ^^ Eeeh.. Vet inte?
5 maj, 2012 17:31 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Aivilio: Skrivet av Twix: Skrivet av Aivilio: EH.. Det beror väl på vad du vill betala :3 Jag vet inte, vad tycker du är lämpligt? ^^ Eeeh.. Vet inte? Jag vet inte heller x) 5 maj, 2012 17:33 |
|
Boba
Elev |
Söker Ginny och Luna för 0-7 galleoner styck!
5 maj, 2012 17:33 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Aivilio: Skrivet av Twix: Skrivet av Aivilio: EH.. Det beror väl på vad du vill betala :3 Jag vet inte, vad tycker du är lämpligt? ^^ Eeeh.. Vet inte? Jag vet inte heller x) Men säg nåt.. 4/5 g?
5 maj, 2012 17:38 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Aivilio: Skrivet av Twix: Skrivet av Aivilio: Skrivet av Twix: Skrivet av Aivilio: EH.. Det beror väl på vad du vill betala :3 Jag vet inte, vad tycker du är lämpligt? ^^ Eeeh.. Vet inte? Jag vet inte heller x) Men säg nåt.. 4/5 g? 3g? 5 maj, 2012 17:46 |
|
Ingis
Elev |
5 maj, 2012 17:50 |
|
Aivilio
Elev |
5 maj, 2012 17:55 |
|
Twix
Elev |
Du går in på marknaden, trycker på skapa annons, och väljer kortet och sedan trycker du på skapa annons igen. ^^ ...Man förstod inget av det där, va? x) 5 maj, 2012 17:56 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen