Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hos oss ska det regna på måndag, och öka den deprimerande känslan av att gå till skolan..
20 aug, 2011 10:47 |
|
Celebikai
Elev |
20 aug, 2011 10:48 |
|
Borttagen
|
klockan åtta
20 aug, 2011 10:52 |
|
Borttagen
|
Vi ska börja 20 i 9, samma tid som vi ALLTID ska börja, alltså varje dag. Vi borde liksom få sovmorgon första dagen :o (även om jag vill gå i skolan hehe)
20 aug, 2011 10:55 |
|
Ginnyy
Elev |
trevor, 20 i 9 är sovmorgon
Vi börjar tolv första dagen bara för att ettorna ska kunna sluta innan de stora barnen kommer
20 aug, 2011 10:58 |
|
Borttagen
|
^ Ne 8> eller, de flesta börjar runt 8, så okej då, det kanske är det. HAHAH, gulligt. Småbarn är söta
20 aug, 2011 11:00 |
|
Borttagen
|
Åh, jag får aldrig sovmorgon
20 aug, 2011 11:08 |
|
Parseltongue
Elev |
20 aug, 2011 11:19 |
|
Borttagen
|
ÅH, börjar längta till julen nu jag med.. Det enda bra med vintern ♥
20 aug, 2011 11:20 |
|
Borttagen
|
HAHA, vill ni veta en rolig grej? När jag var ute på en bergsvandring förra året med klassen, gick vi och sjöng julsånger (detta var i augusti liksom)
20 aug, 2011 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen