Privat mellan Ripadal och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och Kaninis
|
Borttagen
|
(Jag vet inte riktigt, eller så kan han jobba dä på dagarna eller jobba någonstans i daigongränden)
11 jan, 2016 20:25
|
|
Borttagen
|
( Han kan väl jobba någonstans i diagongränden?)
11 jan, 2016 20:26
|
|
Borttagen
|
(Ja kanske på någon bakeri där han själv har bakat det typ)
11 jan, 2016 20:27
|
|
Borttagen
|
11 jan, 2016 20:28
|
|
Borttagen
|
(Okej men de kan bo i någon läghet tillsammans)
11 jan, 2016 20:29
|
|
Borttagen
|
( Yes)
Tess kollade på Sev.
" Kan vi åka hem är trött" sa hon och gäspade.
11 jan, 2016 20:30
|
|
Borttagen
|
Snape tittade på henne och sa.
- Ja, men någon dag med dig så vill jag visa dig en sak, det är på kanarieöarna men det är ett ställe som är verkligen fint.
Han tog henne i handen c gick ut från rättegångssalen.
11 jan, 2016 20:34
|
|
Borttagen
|
" Jag vill gärna se det" sa Tess och gick med honom.
11 jan, 2016 20:35
|
|
Borttagen
|
SNape tittade på henne och sa.
- Ja.
Men först ska vi gå hem och vila.
Vi behöver nog vila båda två, det har varit en jobbig dag...
Han fick tårar i ögonen att tanken på om de verkligen hade kastat honom i Azkaban.
Visst Tess hade sagt att hon skulle komma med honom vare sig de tillät det eller ej.
Men Azkaan var en hemsk plats och hade aldrig velat se henne där.
11 jan, 2016 20:39
|
|
Borttagen
|
Tess nickade och gäspade igen. Hon lutade huvudet mot Sevs axel.
11 jan, 2016 20:40
|
Du får inte svara på den här tråden.