the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Eleonora satte sig inne på toaletten hon såg på sig själv är jag ond tänkte hon
13 nov, 2015 14:24
|
|
Borttagen
|
Yukiko valde att gå omkring lite i korridoren. Hon visste inte riktigt vart hon gick utan hade så många olika tankar i huvudet.
13 nov, 2015 14:26
|
|
Borttagen
|
Eleonora gick ut ur toaletten hon såg Yukiko och blev lite överaskad
" gick du också ut ?" Frågade Eleonora.
13 nov, 2015 14:28
|
|
Borttagen
|
"jag behövde komma bort från gruppen lite" sa Yukiko lite lågt.
13 nov, 2015 14:29
|
|
Borttagen
|
"Kände samma sak då jag gick " sa Eleonora att hennes egen Rumskompis hade sagt sådär om demoner kunde hon nästan inte tro.
13 nov, 2015 14:30
|
|
Borttagen
|
"jag um räknas in i demon gruppen då jag är en Demonräv" sa Yukiko lite lågt.
13 nov, 2015 14:32
|
|
Borttagen
|
" just ja tror min mamma berättade om er " sa Eleonora
" Jag är en fullblodig demon som mitt folk kallar det " sa Eleonora.
13 nov, 2015 14:34
|
|
Borttagen
|
"åh jag förstår" sa Yukiko och log lite grann.
Cisco såg sig omkring lite i rummet. Han passade på att smyga ut då ingen höll koll på honom längre.
13 nov, 2015 14:36
|
|
Borttagen
|
" Förstår inte vad de menar med att de inte tänker vara här om demoner kommer jag menar du och jag är ju redan här " sa Eleonora.
13 nov, 2015 15:30
|
|
Borttagen
|
" jag tror de är rädda... De flesta demoner dödar folk eller lurar dem eller torterar dem ... några få demoner är snälla" sa Yukiko som förklaring
13 nov, 2015 17:00
|
Du får inte svara på den här tråden.