Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Ciefie blev tyst hon började nu bli orolig.
Flair såg mot tvillingarna som hade börjat vakna upp.
"de är inte skadade som tur var" tänkte Flair & andades ut.
17 sep, 2015 18:53
|
|
Borttagen
|
" Din vän ät lite olydig mot mig men nu kan jag skada dig rejält om hon inte lyder " sa Jordan och log.
17 sep, 2015 19:00
|
|
Borttagen
|
Ciefie suckade lite lätt men sa inget mer.
"Uno & Muxilf var är eran syster?" frågade Flair oroligt.
"Jag tror hon blev tillfångatagen" sa Uno & reste sig yrt upp.
17 sep, 2015 19:18
|
|
Borttagen
|
Jordan log han såg på Iwie
" Fixa mitt kvälls bad nu " sa Jordan
" Ja mästare " sa Iwie och försvann till ett rum med en liten simbassäng och fixade i ordning ett bubblade
17 sep, 2015 19:20
|
|
Borttagen
|
"vi måste skaffa hjälp på något vis " sa Flair nervöst & såg på tvillingarna.
"men vem skulle kunna hjälpa henne?"frågade Muxilf tveksamt.
"jag vet inte men jag kommer nog på någon" sa Flair
17 sep, 2015 19:23
|
|
Borttagen
|
Caleb gick omkring och funderade han suckade lite och satte sig lutad mot ett träd inte långt från sjön.
17 sep, 2015 19:26
|
|
Borttagen
|
Flair såg mot Caleb & sprang fram till honom.
"Caleb jag behöver din & din systers hjälp" sa Flair nervöst.
17 sep, 2015 19:28
|
|
Borttagen
|
" Med vadå ?" frågade Caleb och såg på Flair med fundersam blick.
17 sep, 2015 19:42
|
|
Borttagen
|
"en ond man har min bästa vän fången" sa Flair nervöst. Tvillingarna hade förföljt Flair.
17 sep, 2015 19:45
|
|
Borttagen
|
" Jag vill hjälpa dig men vet inte hur " sa Caleb och reste sig.
17 sep, 2015 19:53
|
Du får inte svara på den här tråden.