Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Priim
jag grät. 13 aug, 2015 07:33 |
|
smörbyttan
Elev |
Tink
Där nere på golvet grät jag, höll för öronen och skakade häftigt. Vad skulle jagvglra med mitt liv när inte pappa kunde stödja mig?
13 aug, 2015 09:51 |
|
queenmalfoy
Elev |
13 aug, 2015 11:42 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Jag snyftade. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 13 aug, 2015 11:44 |
|
Borttagen
|
priim
Hur skulle vi klara oss? 13 aug, 2015 15:00 |
|
queenmalfoy
Elev |
13 aug, 2015 15:14 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Jag följde motvilligt efter henne. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 13 aug, 2015 15:24 |
|
smörbyttan
Elev |
Tink
När jag väl släppte händerna från öronen där jag låg på golvet hörde jag hur min familj ropade efter mig. Jag reste mig snabbt upp och sprang därifrån, snabbt snabbt. Ut, ut. Bort, bort.
13 aug, 2015 15:40 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
”Tink!” Ropade jag. ”TINK!” Jag sprang efter henne. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 13 aug, 2015 15:48 |
|
smörbyttan
Elev |
Tink
Jag hörde knappt Josse. Var, var jag på väg? Jag ville bara somna, aldrig vakna upp igen. Hur skulle mamma klara av oss nu? Vi var ju jättemånga barn och.. och... Jag brast i gråt
13 aug, 2015 16:00 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen