Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
3 aug, 2015 19:21 |
|
Borttagen
|
" Vart ska du?" frågade jag Eric.
3 aug, 2015 19:22 |
|
Lele
Elev |
"Till uppehållsrummet" svarar jag och fortsätter med att gå
Mama, kudos for saying that. For spilling.
3 aug, 2015 19:25 |
|
Borttagen
|
" Så när vi har befriat oss från Hermione som hindrar våran kärlek så... Så går du din väg?" frågade jag. Jag kände tårarna komma upp.
3 aug, 2015 19:27 |
|
Lele
Elev |
3 aug, 2015 19:28 |
|
Borttagen
|
" Och dem går före mig?" frågade jag. En tår rann ner för min kind.
3 aug, 2015 19:37 |
|
Lele
Elev |
Jag stod med ryggen vänd mot Valmo så jag såg inte att hon grät. "Jag måste ju plugga" sa jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
3 aug, 2015 20:08 |
|
Borttagen
|
" Men du måste inte vara med mig? Kan vi inte plugga tillsammans?" sa jag snyftandes.
3 aug, 2015 20:10 |
|
Lele
Elev |
"Men jag har alla läxorna och böckerna jag behöver uppe i min sovsal" sa jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
3 aug, 2015 20:16 |
|
Borttagen
|
" Du undviker mig va?" frågade jag Eric.
3 aug, 2015 20:22 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen