Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Vad ska jag göra då?" Frågar jag-
16 okt, 2015 19:33 |
|
ellisen05
Elev |
" Häll i dem hackade kolrotsbitarna." säger jag snabbt.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 19:43 |
|
Borttagen
|
Jag gör som hon säger.
16 okt, 2015 19:44 |
|
ellisen05
Elev |
" Bra, då kan du hämta drakskinnet och skiva det i tunna skivor."säger jag och rör om.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 19:47 |
|
Borttagen
|
Jag suckar och försvinner in bland massor utav hyllor.
16 okt, 2015 19:50 |
|
ellisen05
Elev |
Undra hur hon mår?, tänkte jag.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 19:55 |
|
Borttagen
|
Jag suckar och letar reda på ormskinn och kommer tyst tillbaks.
16 okt, 2015 19:55 |
|
ellisen05
Elev |
" Ehm... Vill du lära dig en sak?" frågar jag försiktigt.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 19:56 |
|
Borttagen
|
"Okej...", säger jag och lägger ner ormskinnet på bordet.
16 okt, 2015 19:59 |
|
ellisen05
Elev |
" Man kan känna på undersidan av skinn. Är det strävt är det ormskinn, som det här." sa jag och tog upp ormskinnet.
" Det var ju drakskinn jag bad om." sa jag tyst. Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen