Melodifestivalen 2015
Forum > Off Topic > Melodifestivalen 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
14 mar, 2015 21:27 |
|
Hedwig96
Elev |
de där kvinnorna som just var i "köket" där i videon är från min stad. ifall nån ville veta
14 mar, 2015 21:27 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
varför i helvete ska Europa få ha någon åsikt om vem SVERIGE ska skicka till ESC?
De kan få rösta där om Sverige förtjänar några poäng eller inte -.-'
14 mar, 2015 21:30 |
|
Chaemy
Elev |
14 mar, 2015 21:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: varför i helvete ska Europa få ha någon åsikt om vem SVERIGE ska skicka till ESC? De kan få rösta där om Sverige förtjänar några poäng eller inte -.-' Men eller huuur -.- Tänkte detsamma.....anledningen är väl för att vi ska "veta" hur utlandet röstar, men samtidigt är det ju inte den jurryn som röstar.... förstår inte alls -.- Meneee, Måns verkar ju få storslam här 14 mar, 2015 21:32 |
|
Borttagen
|
Om Måns inte vinner kommer jag slå sönder vår tv och äta upp den... Så säker är jag
14 mar, 2015 21:33 |
|
Hedwig96
Elev |
vad dumt
14 mar, 2015 21:33 |
|
Frivolt
Elev |
14 mar, 2015 21:36 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
JAJA VI FATTAR INTERNATIONELLA-SOM- AVGÖR- TÄVLINGENS- RESULTAT -JURYN NI ÄLSKAR KVÄLLENS PROGRAM AS USUAL OCH YADAYADAYADA
HIT MED RESULTATET SÅ VI FÅR DET ÖVERSTÖKAT
14 mar, 2015 21:37 |
|
Hedwig96
Elev |
att andra länder får rösta... O Inte Finland, okej de sista var ett skämt 14 mar, 2015 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen