Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ler tillbaka.
19 nov, 2014 19:00 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 19:22 |
|
Borttagen
|
"Du är så fin, Niall" flinar jag.
19 nov, 2014 19:25 |
|
Beben
Elev |
Jag ler mot honom, det känns annorlunda när han säger det nu, för han har sagt det innan, eller så har jag bara drömt det...
19 nov, 2014 19:26 |
|
Borttagen
|
"Helt perfekt" ler jag.
19 nov, 2014 19:27 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 19:28 |
|
Borttagen
|
"Nej, men du är"
19 nov, 2014 19:28 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 19:29 |
|
Borttagen
|
Jag skakar långsamt på huvudet.
19 nov, 2014 19:30 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen