Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
Jag vaknade med ett ryck.
29 mar, 2014 16:43
|
|
Borttagen
|
Jag yrade. Jag mådde inte bra. Allt var suddigt framför mina ögon. Varför mådde jag så här?
29 mar, 2014 22:01
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på Katie och började gråta.
29 mar, 2014 22:02
|
|
Borttagen
|
Jag hörde någon gråta. Det lät som Julia. Jag försökte sätta mig upp men jag var för svag.
29 mar, 2014 22:03
|
|
Borttagen
|
- Katie du hatar mig eller hur? Frågade jag.
29 mar, 2014 22:07
|
|
Borttagen
|
"Absolut inte!" lyckades jag få fram. Sen orkade jag inte prata mer.
29 mar, 2014 22:08
|
|
Borttagen
|
- Du borde göra det, grät jag.
29 mar, 2014 22:14
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvudet och lade mig sen ner för att sova.
29 mar, 2014 22:15
|
|
Borttagen
|
Jag försökte sova men det gick inte för jag drömmer mardrömmar om när jag bröt Jimmys arm.
29 mar, 2014 22:16
|
|
Borttagen
|
Jag drömde samma dröm igen. Klippan, min fosterfar och sen vaknade jag av ett skrik igen. Hörde det till drömmen?
29 mar, 2014 22:17
|
Du får inte svara på den här tråden.