Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 65 66 67 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Vad är det?" Sa jag och skrattade lite.

3 okt, 2013 18:30

Borttagen

Avatar


"Va?"
Frågade jag och vände mina rubinröda ögon mot henne.

3 okt, 2013 18:32

Borttagen

Avatar


"Du log. Men säg vad det var!"

3 okt, 2013 18:33

Borttagen

Avatar


""Jag känner mig bara så... Lycklig!"
Sa jag med ännu ett leende.

3 okt, 2013 18:33

Borttagen

Avatar


"Jag med." Sa jag och kramade honom lätt från sidan.

3 okt, 2013 20:09

Borttagen

Avatar


Jag skrattade lätt och la en arm om henne.

3 okt, 2013 20:10

Borttagen

Avatar


Jag pussade honom på kinden.

3 okt, 2013 20:12

Borttagen

Avatar


Jag log brett.

3 okt, 2013 20:13

Borttagen

Avatar


[från och med nu kan vampyrer skada sig, men dom läker ganska snabbt, tex. Ifall Wee skulle bryta benet skulle det läcka inom 4 dagar istället för 4 månader.]

Jag log tillbaka.

3 okt, 2013 20:18

Borttagen

Avatar


Jag kunde inte sluta le.

3 okt, 2013 20:19

1 2 3 ... 65 66 67 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.