Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Vad är det?" Sa jag och skrattade lite.
3 okt, 2013 18:30
|
|
Borttagen
|
"Va?"
Frågade jag och vände mina rubinröda ögon mot henne.
3 okt, 2013 18:32
|
|
Borttagen
|
"Du log. Men säg vad det var!"
3 okt, 2013 18:33
|
|
Borttagen
|
""Jag känner mig bara så... Lycklig!"
Sa jag med ännu ett leende.
3 okt, 2013 18:33
|
|
Borttagen
|
"Jag med." Sa jag och kramade honom lätt från sidan.
3 okt, 2013 20:09
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade lätt och la en arm om henne.
3 okt, 2013 20:10
|
|
Borttagen
|
Jag pussade honom på kinden.
3 okt, 2013 20:12
|
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 20:13
|
|
Borttagen
|
[från och med nu kan vampyrer skada sig, men dom läker ganska snabbt, tex. Ifall Wee skulle bryta benet skulle det läcka inom 4 dagar istället för 4 månader.]
Jag log tillbaka.
3 okt, 2013 20:18
|
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 20:19
|
Du får inte svara på den här tråden.