Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Hoppa inte sa jag till lilja
8 aug, 2013 20:06
|
|
Borttagen
|
Jag hörde Mas bakom mig.
"Gå härifrån!! skrek jag. Du har förstört så att Luke inte vill prata med mig längre!
8 aug, 2013 20:07
|
|
Borttagen
|
" Lilja?" Ropade jag
Jag anade att hon skulle hoppa så jag rusade upp i tornet med Mas bakom mig
8 aug, 2013 20:08
|
|
Borttagen
|
"Gå härifrån!!,skrek jag.Luke vill inte prata med mig längre. Jag ska hoppa och jag tar vårt barn med oss.
8 aug, 2013 20:10
|
|
Borttagen
|
" Lilja, han är inte otrogen, han sa ju det!" Skrek jag
8 aug, 2013 20:11
|
|
Borttagen
|
"Nej jag vet, men jag var otrogen,skrek jag.
8 aug, 2013 20:11
|
|
Borttagen
|
" Nej, du visste ju inte " Sa jag
8 aug, 2013 20:12
|
|
Borttagen
|
" Men han vet inte det,snyftade jag. Lämna mig ifred nu!!
8 aug, 2013 20:15
|
|
Borttagen
|
Jag lyfte ner Lilja och kramade om henne
8 aug, 2013 20:17
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 20:18
|
Du får inte svara på den här tråden.