(prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
|
Borttagen
|
" Ska vi börja då eller? frågade Adam
22 jul, 2013 13:32
|
|
Borttagen
|
visst sa Moa & förberede sig på atack
22 jul, 2013 13:34
|
|
Borttagen
|
Òliver ville se vad de nya drakarna kunde men han ville inte stå så nära stridsbanen han drog med Haku till en bänk
Adam blev en mörkervarelse och undvek atacken
22 jul, 2013 13:36
|
|
Borttagen
|
Moa samlade energi som var runt omkring dem & var bered på att atackera med full kraft
22 jul, 2013 13:37
|
|
Borttagen
|
Adam lät mörkeret försvara honom han önskade att det skulle vara natt då var han svagare han kände att han inte var så stark just nu
22 jul, 2013 13:38
|
|
Borttagen
|
Moa fick energin att bli som en stor explossion som var enorm
22 jul, 2013 13:40
|
|
Borttagen
|
adam flög bakåt och log när han märkte att han landade i skuggan han lät skuggorna gå till anfall
22 jul, 2013 13:40
|
|
Borttagen
|
Moa skyddade sig med energin som var kvar
22 jul, 2013 13:42
|
|
Borttagen
|
Adam lät skuggorna gå till anfall
22 jul, 2013 13:44
|
|
Borttagen
|
Energin gick till anfall mot Adam
22 jul, 2013 13:48
|
Du får inte svara på den här tråden.