Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan går in och sig sig omkring. "Tack." säger han och står rakt, som han står i rätten för att bli dömd.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 7 jun, 2013 11:17 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon nickar och stänger dörren och ser frågande på honom, "Vad vill du? Ett nattligt besök är ovanligt." säger hon med samma lugna röst fast hennes hjärta går i 190.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jun, 2013 11:21 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Eftersom att vi närmar oss en rymdstation och om du skulle vilja äta middag med dig där." säger han med sin vanliga röst och ser på henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 7 jun, 2013 12:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra betraktar honom, och undrar varför? Men kommenterar det inte. Verkade han inte mer stel än vanligt? Som han var rädd för hennes svar? Ibland önskade hon verkligen att hennes mormors talanger som betazoid hade gått i arv. Men hon hade enbart ärvt dess utseende. Hon ler mot honom, "Gärna, det skulle vara mycket trevligt." svarar hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 jun, 2013 12:47 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Bra, då säger vi så." D'Tan verkar ovanligt männsklig just nu,det kan vara hans hållning eller att han bara inte är bra med sådana situationer.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 8 jun, 2013 12:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra nickar och ler, "Jo, vi gör så." ler hon och förundrades över att han fråga, över att han verkade, ja så mänsklig av sig.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 jun, 2013 12:54 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"God natt." säger han med sin vanliga röst och går ut ur hennes hytt med snabba steg.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 8 jun, 2013 12:56 |
|
Vildvittra
Elev |
"God natt." svarar hon och stänger dörren om honom och sätter sig på sängen. Hade det som nyss hänt, hänt? Hon nöp sig i armen, aj! jo det hade verkligen hänt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 jun, 2013 13:03 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan svär lite för sig själv över vad han hade gjort, han hade betett sig som en mumlande idiot till människa, vilket är skamligt med tanke på vilken kontroll han brukar ha.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 8 jun, 2013 13:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon la sig ner för att sova, lite roande hade det varit dock. Han hade verkat som en nervös skolpojke, stackar, hade han aldrig gjort det förr kanske?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 jun, 2013 13:09 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen