Privat rollspel med TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel med TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ron
Jag såg på hanna och log (Kärleksparet går lite för fort fram så vi kan vänta med hågelet tycker jag tills dom båda är redo) 18 apr, 2013 16:51 |
|
TildeW
Elev |
18 apr, 2013 16:53 |
|
Borttagen
|
Ron
- Ja det gör vi sa jag och ledde hanna in 18 apr, 2013 16:54 |
|
TildeW
Elev |
18 apr, 2013 16:55 |
|
Borttagen
|
Ron
- Lite bål skulle sitta perfekt sa jag och hämtade två glas med pumbasaften 18 apr, 2013 16:56 |
|
TildeW
Elev |
Hanna
Tack Ron Flitwik Miss Hindy jag trodde du skulle spela piano för mig ikväll Hanna Just det jag glömde förlåt Flitwik Flitwik Det gör inget Mr Weasley kan ju få följa med
18 apr, 2013 16:59 |
|
Borttagen
|
Ron
- Eh ok sa jag 18 apr, 2013 16:59 |
|
TildeW
Elev |
18 apr, 2013 17:00 |
|
Borttagen
|
ron
Hon är verkligen bra tänkte jag 18 apr, 2013 20:08 |
|
TildeW
Elev |
18 apr, 2013 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen