UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Jag är med 8D
21 dec, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 95mas: Har någon ett tips på en bra lek vi kan köra här? Sanning eller konsekvens? Låter nice! Bra att du gillar ide'n, men vi måste ha fler som är med^^ Vem som helst kan väl bara hoppa in? jag är gärna också med Skrivet av 95mas: Jag är med. Okej, då kör vi igång då, men som sagt vem vill börja?^_^ 21 dec, 2012 22:47 |
|
95mas
Elev |
21 dec, 2012 22:49 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
21 dec, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
jag kan också börja med en sanning
21 dec, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 95mas: Jag kan börja med en sanning. Okej... Har du någonsin tappat en talrik i matsalen? 21 dec, 2012 22:50 |
|
ikka
Elev |
ginny weasley99: Är du kär i någon?
Jag kan ta en sanning också ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 dec, 2012 22:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 22:51
|
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Svar ja, en full tallrik tillochmed.Skrivet av 95mas: Jag kan börja med en sanning. Okej... Har du någonsin tappat en talrik i matsalen?
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
21 dec, 2012 22:51 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 95mas: Jag kan börja med en sanning. Okej... Har du någonsin tappat en talrik i matsalen? måste bara få flika in och säga att jag tappade en tallrik (med tacos btw med massa såser) på mig själv i matsalen ![]() ![]()
21 dec, 2012 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen