The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av Ginny00: sitter här och läser om det där stycket om och om igen... DET ÄR FÖR GULLIGT!!!! Skrivet av Ginny4ever: Åååååh så SJUKT bra!!! Du skriver som en ängel! Så gulligt när hon pratade med bebisen! Åhh, tack Åh, vad snäll du är (Alltså jag är rädd för att det märks hur lätt jag har för att bli förälskad i bebisar.. xD) 29 okt, 2012 17:35 |
|
HannaPanna
Elev |
29 okt, 2012 18:10 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av HannaPanna: GOSH. DU HAR INGEN SOM HELST ANING OM HUR DUKTIG DU ÄR O__O ♥ NEJ DET HAR JAG INTE FÖR JAG ÄR INTE DUKTIG. 29 okt, 2012 18:13 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av HannaPanna: GOSH. DU HAR INGEN SOM HELST ANING OM HUR DUKTIG DU ÄR O__O ♥ NEJ DET HAR JAG INTE FÖR JAG ÄR INTE DUKTIG. EH JO.
29 okt, 2012 18:13 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Ginny00: Skrivet av HannaPanna: GOSH. DU HAR INGEN SOM HELST ANING OM HUR DUKTIG DU ÄR O__O ♥ NEJ DET HAR JAG INTE FÖR JAG ÄR INTE DUKTIG. EH JO. Nej. MEN OKEJ DÅ TUSEN TACK. ♥ 29 okt, 2012 18:17 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Ginny00: Skrivet av HannaPanna: GOSH. DU HAR INGEN SOM HELST ANING OM HUR DUKTIG DU ÄR O__O ♥ NEJ DET HAR JAG INTE FÖR JAG ÄR INTE DUKTIG. EH JO. Nej. MEN OKEJ DÅ TUSEN TACK. ♥ TIHI VARSÅGOD ♥
29 okt, 2012 18:17 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
1 nov, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av Ginny00: sitter här och läser om det där stycket om och om igen... DET ÄR FÖR GULLIGT!!!! Skrivet av Ginny4ever: Åååååh så SJUKT bra!!! Du skriver som en ängel! Så gulligt när hon pratade med bebisen! Åhh, tack Åh, vad snäll du är (Alltså jag är rädd för att det märks hur lätt jag har för att bli förälskad i bebisar.. xD) Det är inte bara du, bebisar är SJUUUKT gulliga! Kapitlet var jättebra♥ Du är duktig på att skriva! 1 nov, 2012 20:00 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av Ginny00: sitter här och läser om det där stycket om och om igen... DET ÄR FÖR GULLIGT!!!! Skrivet av Ginny4ever: Åååååh så SJUKT bra!!! Du skriver som en ängel! Så gulligt när hon pratade med bebisen! Åhh, tack Åh, vad snäll du är (Alltså jag är rädd för att det märks hur lätt jag har för att bli förälskad i bebisar.. xD) Det är inte bara du, bebisar är SJUUUKT gulliga! Kapitlet var jättebra♥ Du är duktig på att skriva! Åh, taack! 1 nov, 2012 21:11 |
|
T3DDY
Elev |
2 nov, 2012 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen