Den du minst anade [SV]
Forum > Fanfiction > Den du minst anade [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyForever
Elev |
Vad var det för fråga? Klart jag vill.
20 dec, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
Hej, om det är någon enda själ som fortfarande bevakar den här tråden.
Ni som har känt mig i de här två åren vet att jag har skrivit nästan konstant sedan början av 2012. Dessvärre så har skolan och… livet kommit mellan mig och min älskade dator. Jag har också insett hur fruktansvärt dåliga mina texter/fanfictions/noveller som jag har publicerat här är. Och det har fått mig att inte vilja skriva mer, för jag har tänkt att jag inte kan skriva och aldrig har kunnat heller. Jag har inte vågat publicerat allt som blivit skrivet, alla fanfictions jag började på blev aldrig avslutade. Nu däremot, efter mycket tänkande och peptalk med mig själv så tänkte jag försöka igen. Att publicera en fanfiction alltså. Men den här gången skulle jag vilja göra det rätt. Därför så undrar jag om det finns någon som skulle kunna tänka sig att läsa mina kapitel innan de publiceras? Eller i alla fall läsa igenom de här tre första kapitel av min nya fanfiction som kommer handla om Drarry? Det är väl mest för att jag måste få någon slags respons på det jag har skrivit och någon typ av kritik. För det har gått ett år sedan någon ens sa någonting om mitt skrivande, och jag har ingen aning om det jag skriver ens är värt att läsa längre. Jag vänder mig till er som i alla fall bevakade den här tråden för att jag vet att ni i alla fall sa att ni uppskattade vad jag skrev. (nu såg jag att jag skrev nästan exakt samma inlägg för tio månader sedan, det säger väl lite vad som hände med mitt skrivande. men bara några veckor efter det hade jag en väldigt jobbig period, så det kan vara anledningen till att jag slutade skriva) 20 okt, 2013 19:41 |
|
96hpevanescence
Elev |
Jag är så grymt dålig på att sluta bevaka, so here I am!
OCH WÄÄÄÄÄY! Finally en ny ff! Och jag ställer grymt gärna upp med att läsa, för det är det bästa jag vet!
20 okt, 2013 22:31 |
|
GinnyForever
Elev |
Men lilla Erica... Det är meningen att du ska skicka en uggla eller kika mig när sådant här händer. Du får aldrig, aldrig, aldrig, aldrig, ALDRIG någonsin skriva något sådant om dig själv igen, ALDRIG, förstår du det, ALDRIG! För du är en helt underbar författare och person.
Ny FF!!!! JAG VILL LÄSA!!! //Thea 21 okt, 2013 13:09 |
|
Draken Norbert
Elev |
30 okt, 2013 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen