Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
Forum > Fanfiction > Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
96hpevanescence
Elev |
Ni och era kommentarer betyder allt! ♥
Här är nästa kapitel i alla fall Kapitel 33 Hermione Tårarna forsade ner för Hermiones kinder samtidigt som hon gick. Varför Draco? Varför blev just du en dödsätare? Varför dödade just du nästan Ron…? Smärtan av att ha lämnat honom rev i bröstet på henne. Hjärtat höll på att explodera av sorg och smärta. Hjärnan höll på att kortslutas av alla förvirrade tankar. Utanför sovsalen var hon tvungen att hålla tillbaka sina hulkande hickningar för att inte väcka Parvati eller Lavender. Hon öppnade tyst dörren och sprang det snabbaste och tystaste hon kunde fram till badrummet och låste om sig. ”Muf…fli…liato” viskade hon fram. Egentligen ville hon inte använda den besvärjelsen, främst för att det inte var en myndigt godkänd besvärjelse, och även för att den var uppfunnen av halvblodsprinsen. Men besvärjelsen var extremt effektiv, för nu kunde ingen höra henne när hon satt på toalett locket och grät. Grät var nog förresten en underdrift, hon hulkade, vrålade och hade svårt att andas. Det gjorde så ont att tänka på… han. Hans ögon, hans leende, hans kyssar… Allt gjorde för ont, det värkte i kroppen av utmattning, huvudet kändes tungt och hjärtat kämpade för att inte mosas under hennes förtvivlade sorg. Hon lyfte sitt tårdränkta ansikte och såg den. Rakhyveln. Rakhyveln i duschen. Utan att tänka gick hon fram till duschen och plockade upp rakhyveln. Hon studerade den som om hon var förtrollad. Tårarna rann inte längre. Hon förde långsamt rakhyveln mot handledens undre sida och kar sig. Blodet sipprade långsamt ut ur såret som hade bildats. Men på något sätt kändes det bättre. Att känna fysisk smärta, det gjorde inte lika ont. Hon helade snabbt såret med en trollformel och gick och lade sig i sin säng. Hon låg där och började att tänka att hon längtade tills imorgon, då de skulle ses… Men sen mindes hon, det skulle aldrig bli så igen.
16 mar, 2012 23:18 |
|
Måntass
Elev |
16 mar, 2012 23:23 |
|
GinnyForever
Elev |
Sååååååååååååååå bäst! I Lööööööv Dis Novell!
16 mar, 2012 23:39 |
|
EpicFaiil
Elev |
AWESOME
16 mar, 2012 23:46 |
|
Borttagen
|
Jätteawsomigtsjuktskit bra!!!
16 mar, 2012 23:59 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Stackars Hermione
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 17 mar, 2012 00:03 |
|
Borttagen
|
Så himla bra!!!!!!! Hur kan du skriva så bra?? I alla fall så säger jag så sjukt mycket AWESOME till dig!!!,
17 mar, 2012 07:47 |
|
Borttagen
|
Så underbart! Jag får nästan ont i hjärtat när jag läser detta kapitel.
17 mar, 2012 07:54 |
|
M4L13
Elev |
17 mar, 2012 07:55 |
|
AlexZz
Elev |
17 mar, 2012 08:45 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen