ⓕamiljen-snacktråd!
Forum > Off Topic > ⓕamiljen-snacktråd!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Toro in my ♥
hehe, nej, sån är nog inte jag, fast jag har lite fakta om han (nix, stalkar absolut inte) Gillar din beskrivning på hur min kille ska va ![]() ![]()
15 feb, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Hehe ja en kille ska vara bra helt enkelt
Inget svårare än så.. är det en svag mes som itne kan ta hand om min dotter så,,, njea... då får han äta upp sig lite ^^ 15 feb, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Hennes kille får absolut inte vara en mugglare, det förbjuder jag!!!!!!!!
15 feb, 2012 20:29 |
|
J-star Black
Elev |
En svag mes, vad tror du om mig *grovt föroläpmad*
Här kör vi på starka killar som kan stå emot lite mobbning Och absolut inte mugglare, vill inte bli arvlös ![]() ![]()
15 feb, 2012 20:29
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-15 kl. 20:30
|
|
Borttagen
|
Hmm.. men Regulus.. du vet väl att det alltid är hjärtat som är viktigt! --vissel--
15 feb, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hmm.. men Regulus.. du vet väl att det alltid är hjärtat som är viktigt! --vissel-- Vi är renblodiga och ska förbli det! 15 feb, 2012 20:30 |
|
J-star Black
Elev |
15 feb, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
Aah... en riktig Black i familjen... den där blodsförädaren Sirius 15 feb, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Nu får ni ta och ge er. En ärlig människa vet att det är hjärtat som avgör renligheten. Jag har inget att skämmas över och i min värld är du välkommen om du är en lojal och ärlig person med ett rent samvete ♥ försöker uppfostra min dotter väl Regulus...
15 feb, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Jaja... du får väl uppfostra henne hur du vill, men hon ville iaf vara renblodig!
15 feb, 2012 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen