~~Hedviggs liv~~
Forum > Fanfiction > ~~Hedviggs liv~~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Super duper bra!!!! Taaack ♥ Det blev inte så spännande som jag hade tänkt mig
10 okt, 2012 17:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Super duper bra!!!! Taaack ♥ Det blev inte så spännande som jag hade tänkt mig Jo då!!!! 10 okt, 2012 17:37 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Super duper bra!!!! Taaack ♥ Det blev inte så spännande som jag hade tänkt mig Jo då!!!! Om du säger det så
10 okt, 2012 17:38 |
|
amanda1104
Elev |
Superbra!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 okt, 2012 18:13 |
|
linus.r
Elev |
Super bra
12 okt, 2012 11:14 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av amanda1104: Superbra!!! Skrivet av linus.r: Super bra TACK, det blir inte mer idag, men om ni kommenterar blir det mer imorgon
12 okt, 2012 20:09 |
|
amanda1104
Elev |
Hoppas på det... Vill verkligen ha mer...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 okt, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Erica: Skrivet av amanda1104: Superbra!!! Skrivet av linus.r: Super bra TACK, det blir inte mer idag, men om ni kommenterar blir det mer imorgon Jaa!!!!!!! 13 okt, 2012 09:49 |
|
Erica
Elev |
Kapitel 104
VEDERVÄRDIGT!! Jag vaknade som vanligt, gick ner till stora salen och satte mig bekvämt i en stol. Den fanns tio sorters marmelad framför mig, hallon, jordgubbe, citron, blåbär, krusbär, svartavinbär, rödavinbär, ananas, apelsin och banan. Jag hade seriöst ingen idé om vilken som skulle vara godast. Koncentrerat, stirrade jag på marmeladerna och försökte att bestämma mig. -Cho, ta bara vilken som hälls! Skrockade en röst bakom mig. Jag vände mig förvånat om och till min stora glädje stod Marcus där! Han kramade om mig och satte sig bredvid mig. -Hmm....Om jag var du skulle jag ta den med hallon, mumlade han mest för sig själv. Med ett enormt leende på läpparna fnissade jag och tog den med hallon. Den var nog den bästa för den smakade otroligt gott! Det var lördag idag så vi hade inga lektioner. Jag och Marcus bestämde oss för att gå ut lite. Det var väldigt kyligt och det var en litet lager frost på gräset. Den stora jättebläckfisken höll på att leka, leken gick ut på att skvätta vatten på förstaårselever. Vattnet yrde om honom så jag och Marcus begav oss lite längre bort under den stora eken. Vi slog oss ned och tittade ut mot horisonten. Solen stod inte så långt uppe på himmelen utan svävade "några meter" över svarta sjön. -Marcus, jag.... Men Marcus var inte där, en av bläckfiskens armar hade greppat tag om Marcus och nu förde den Marcus nedanför det bläcksvarta vattnet. Litet, skriver mer imorgon eller på måndag
13 okt, 2012 18:06
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-14 kl. 10:19
|
|
Borttagen
|
Den här fanfictionen är nr 1!
13 okt, 2012 18:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen