myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fågel-Fenix
Elev |
5 feb, 2012 21:01 |
|
kya
Elev |
^
Nej xP Om man blir beta på myHogwarts så kommer du att få komma in på sidan i Mars, alltså tidigare än sidan kommer släppas för alla andra. Som Beta får du kolla efter buggar, fel och ge tips om vad som kan ändras ^^ ![]() ![]()
5 feb, 2012 21:17 |
|
Knizzlare
Elev |
Är nästa såndär öppningsgrejsimojsbetagrej klockan 12 ikv? :OOO Snälla svara! Och om det inte är det, NÄR ÄR DET?
![]()
5 feb, 2012 21:25 |
|
Ms.Markus
Elev |
5 feb, 2012 21:45 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
It's over.
speech! 5 feb, 2012 21:51 |
|
Eskarina
Elev |
5 feb, 2012 22:00 |
|
Ms.Markus
Elev |
5 feb, 2012 22:07 |
|
Eskarina
Elev |
pheew I made it. Det fanns 39 platser kvar när jag gjotde testen för sista gången idag. Snacka om stressad jag blev. Tog ju hundra år att gå igenom alla lösenord!! Jag gick igenom en lista, näst sista var det! Sen gissade jag fel en gång på en gåta.. men sen gick det bra! Nu hoppas jag bara att jag stavade rätt på min mailadress....
6 feb, 2012 01:20 |
|
kya
Elev |
6 feb, 2012 01:22 |
|
Prue
Elev |
men aDWRETHYJHDGRSERAE
Satte mig och kollade på Supernatural för att komma ihåg att kolla detta efter (avsnittets slut matchade klockan)... Men istället var jag så inne i serien att jag tog ett avsnitt till direkt efter. *jättesmart* :C 6 feb, 2012 02:02 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen