Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha , jag heter
.:!Horses!:. xD Tur att man fortfarande gillar hästar iaf x) ;P 18 nov, 2011 16:11 |
|
Borttagen
|
Liksom, VÄNTA KAN MAN HA HÄSTAR PÅ HABBO???
18 nov, 2011 16:12 |
|
luckyBella
Elev |
18 nov, 2011 16:13 |
|
Borttagen
|
JA!!! XD
Yesbox, adda på 18 nov, 2011 16:13 |
|
luckyBella
Elev |
18 nov, 2011 16:14 |
|
Borttagen
|
Ja, såg att man kunde göra grupper med grupprum osv på Habbo, om någon har mynt så kanske vi kan göra en Mugglis-grupp?
18 nov, 2011 16:14 |
|
Borttagen
|
Har lite , dock behöver jag dem för ett annat tillfälle xD Men har en del möbler så om någon är awesome på att bygga kan man bygga ett mugglis-rum
18 nov, 2011 16:15 |
|
Borttagen
|
^ Det kan vi göra
18 nov, 2011 16:16 |
|
Borttagen
|
Kom hem till mig x) ♥
18 nov, 2011 16:17 |
|
Borttagen
|
Okej Mugglisar, ni som har ett Habbo konto, logga in på Habbo och adda mig för att komma till premiären av Mugglis Officiella rum!
18 nov, 2011 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen