Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zendaya
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! *känsliga ska inte kolla* Men okeeeej... 17 dec, 2013 21:20 |
|
Ginny_Power
Elev |
17 dec, 2013 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hej! Fick nyss reda på att jag ska ha glasögon Suddade ut vem som skrev det 18 dec, 2013 19:52 |
|
nilla10
Elev |
Aberforth Dumbledore
hej hej! :) 22 dec, 2013 23:29 |
|
Ginny_Power
Elev |
22 dec, 2013 23:47 |
|
Borttagen
|
23 dec, 2013 11:10 |
|
DarkBells
Elev |
23 dec, 2013 13:58 |
|
Borttagen
|
Gud vad helt SUPERMEGAAWESOMEBRA!!!!!!!!!!!! Alltså, jag bara älskar det här!!!!
Alltså, jag vet inte ens vad det är men sättet du skriver på gjorde mig fast efter första meningen. Det bara är så fantastiskt och du borde bli författare. Eller du är ju en författare J.K Rowling...? ♥ Kan. Inte. Beskriva. Hur. Bra. Det. Var. Mer. Nu. Annars. Dör. Jag. Jag hittade bara två fel kan man säga ♥ Skriver de så att du kan förbättra ditt skrivande I en berättartext så brukar man inte skriva förkortningar som pga. Mm. Brb. Och så vidare. Det blir lite konstigt att läsa tycker jag, och så ska man skriva ut förkortningar. Så skriv pågrund av istället för pga. Sen tänk på särskrivningar också Tex: Morgon rock = Morgonrock Ljus strimmor = Lujsstrimmor Men vet du vad. Du skriver så himla bra att det inte tår att beskriva. Du måste bli författare okej? Jag kan (såklart SUPERDUPERMEGAAWESOMEGUDOMLIGTCOOLTWOWBRA!!! ♥♥♥♥♥♥ (Nu får du den här igen Alviis 23 dec, 2013 22:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
23 dec, 2013 22:32 |
|
Ginny_Power
Elev |
23 dec, 2013 22:42 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen