Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

1 2 3 ... 658 659 660 ... 1004 1005 1006
Användare Inlägg
Zendaya
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2Fb%2Fba%2FAnorexia_case_1900.jpg%2F250px-Anorexia_case_1900.jpg




*känsliga ska inte kolla*
Men okeeeej...

17 dec, 2013 21:20

Ginny_Power
Elev

Avatar


17 dec, 2013 21:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hej! Fick nyss reda på att jag ska ha glasögon



Suddade ut vem som skrev det (och det här var inte med)

18 dec, 2013 19:52

nilla10
Elev

Avatar


Aberforth Dumbledore

hej hej! :)

22 dec, 2013 23:29

Ginny_Power
Elev

Avatar


Mafalda Lovegoods

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fcf779d2e5eb24c12313156e11e9aa5ef%2Ftumblr_n2yne7A2Pk1so7uc5o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F901b27d01708278ea72110274a4fc846%2Ftumblr_n2u34uVYhT1tvsezzo1_500.gif

22 dec, 2013 23:47

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F4e8ae24a5c5e2c8b6ef742ab4b638416%2Ftumblr_mxvjz7Y64e1sobq9zo2_500.gif

23 dec, 2013 11:10

DarkBells
Elev

Avatar


23 dec, 2013 13:58

Borttagen

Avatar


Gud vad helt SUPERMEGAAWESOMEBRA!!!!!!!!!!!! Alltså, jag bara älskar det här!!!! ♥ Du skriver superbra!!!!

Alltså, jag vet inte ens vad det är men sättet du skriver på gjorde mig fast efter första meningen. Det bara är så fantastiskt och du borde bli författare. Eller du är ju en författare J.K Rowling...? ♥ Kan. Inte. Beskriva. Hur. Bra. Det. Var. Mer. Nu. Annars. Dör. Jag.
Jag hittade bara två fel kan man säga ♥ Skriver de så att du kan förbättra ditt skrivande

I en berättartext så brukar man inte skriva förkortningar som pga. Mm. Brb. Och så vidare. Det blir lite konstigt att läsa tycker jag, och så ska man skriva ut förkortningar. Så skriv pågrund av istället för pga.
Sen tänk på särskrivningar också
Tex:
Morgon rock = Morgonrock
Ljus strimmor = Lujsstrimmor

Men vet du vad. Du skriver så himla bra att det inte tår att beskriva. Du måste bli författare okej? Jag kan (såklart ) inte beskriva med ord hur bra det är, så jag säger bara det här:
SUPERDUPERMEGAAWESOMEGUDOMLIGTCOOLTWOWBRA!!! ♥♥♥♥♥♥

(Nu får du den här igen Alviis )

23 dec, 2013 22:29

LunaLovegood1
Elev

Avatar


23 dec, 2013 22:32

Ginny_Power
Elev

Avatar


23 dec, 2013 22:42

1 2 3 ... 658 659 660 ... 1004 1005 1006

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Du får inte svara på den här tråden.